Gå til innhold

Flere som gleder seg til høsten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi snart lei av å glede oss til sommerferien, så nå gleder vil oss til å begynne å glede oss til høsten. Det er så kjedelig å glede seg til strandliv, jeg gleder meg til å glede meg til skolestart igjen. Ungene har det likedan. Hva med dere? 

Anonymkode: e41aa...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

Ja jeg gleder meg til høsten for jeg gruer meg til varmen i sommer. Er ikke særlig glad i varme. Blir sliten og svimmel av det.

Anonymkode: 79612...b8a

Skrevet

Klart jeg gjør! Har termin i skiftet august/september 😍

Anonymkode: aa739...df9

Skrevet

Jeg gleder meg til sommerferie, men det er ingen årstid som er bedre enn høsten! 

ELSKER fyr i peisen, levende lys, ruskevær ute og varmt inne, de deilige fargene 😍😍😍

Anonymkode: fd2fe...2a9

Skrevet

Tja, her snør det ute nå så det føles mye som høst egt. Ikke skikkelig grønt enda heller. 

Skrevet

Gleder meg til høsten, men ikke fordi jeg vil ha sommeren overstått. Mer fordi jeg har termin til høsten. Men gleder meg også til sommeren, og få litt sol og varme og litt fri fra jobb før jeg tar fatt på de siste arbeidsukene før permisjonstart.

Anonymkode: b897b...df6

Gjest KenCreek
Skrevet

Gleder meg til både sommer og høst. Og ikke minst adventstiden 😊

Skrevet

Gleder meg til neste sommer igjen jeg!

Anonymkode: c24ce...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...