Gå til innhold

Flere som gleder seg til fredag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi lei av Kristi Himmelfartsdag og fri. Har vært på gårdsbesøk og klappet lamaer, i lekeland, svømmebasseng, tivoli, på pizzarestaurant og en snartur i New York, så nå skal det bli godt med en vanlig hverdag igjen.

Anonymkode: 074ea...819

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg storgleder meg. Vanlig skoledag, men barnehagen har planleggingsdag. Deilig med en dag med bare minste før helgen med hele gjengen ❤️ 

Anonymkode: eeed1...d2d

Skrevet

Du er sykt kjedelig.

Anonymkode: 42994...699

Skrevet

Selvsagt ! Gleder meg til jul og jeg🌲

Skrevet

Gleder meg til pensjonisttilværelsen ❤️

Anonymkode: 4367d...a27

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå er vi lei av Kristi Himmelfartsdag og fri. Har vært på gårdsbesøk og klappet lamaer, i lekeland, svømmebasseng, tivoli, på pizzarestaurant og en snartur i New York, så nå skal det bli godt med en vanlig hverdag igjen.

Misunnelig på at andre finner på ting eller?

Anonymkode: 18bad...a19

Skrevet

Jeg gleder meg til lørdag, for da har jeg fri. Skal på jobb i dag, og i morgen. Synes man skal unne ungene å ha en fridag. Mine barn er så store at de har brukt formiddagen på å sove lenge, begge er nå ute med venner.

Anonymkode: fff46...ea1

Skrevet

Konge!! 👍🏻👍🏻😂

Anonymkode: e7794...1c5

Skrevet

Du glemte: hva har dere gjort i dag? 😜

Anonymkode: a61b6...7a3

Skrevet

I dag er jeg i Westeros. Spennende dag hvor jeg har lett etter frampek. Beric har våknet til liv- igjen, the Red Woman har sett død i Aryas øyne og Khaleesi har frigjort mange slaver. Tror ikke fredag topper denne dagen. 

Anonymkode: b4c91...bf5

Skrevet

I dag er jeg i Westeros. Spennende dag hvor jeg har lett etter frampek. Beric har våknet til liv- igjen, the Red Woman har sett død i Aryas øyne og Khaleesi har frigjort mange slaver. Tror ikke fredag topper denne dagen. 

Herlig, her har jeg og vært i dag 🤩👌

Anonymkode: 1a972...8f1

Skrevet

Her har jeg og barna fri imorgen også og vi skal nyte det😊😍

Anonymkode: a1242...d46

Skrevet

Nyter å ha langhelg jeg :D

Anonymkode: 59680...87a

Skrevet

Nyter langhelgen. Sa til gubben at han måtte ta med ungene på hytta siden jeg jobber, men jeg har fri hele langhelgen 😂😂

Anonymkode: db8e2...cc2

Skrevet

Jeg gleder meg til neste lørdag jeg, da skal jeg på Bon Jovi konsert🤩😍🎶

Anonymkode: a8c16...9a6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nyter langhelgen. Sa til gubben at han måtte ta med ungene på hytta siden jeg jobber, men jeg har fri hele langhelgen 😂😂

Da får du håpe han ikke dukker opp igjen i morgen. Litt forklaringsproblem, da...

Skrevet

veldig deilig med helg ja :) men herlig med fri idag å:D

Anonymkode: 38833...a15

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gleder meg til pensjonisttilværelsen ❤️

Anonymkode: 4367d...a27

Åh, jeg å! 

Anonymkode: 8e997...480

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

🙄

Anonymkode: 8e997...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...