Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Jeg har kjøpt en brukt iPad og får ikke lastet ned Netflix fordi iPaden «ikke er kompatibel». Hva gjør jeg? Hilsen fortvilet... Anonymkode: 2f4b1...d1c
Lille krøll Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kjøpt en brukt iPad og får ikke lastet ned Netflix fordi iPaden «ikke er kompatibel». Hva gjør jeg? Hilsen fortvilet... Anonymkode: 2f4b1...d1c Du kan nok ikke gjøre noe. Netflix er kompatibel med en softwere som den gamle ipaden ikke har mulighet å oppdatere til. Vil si du kjøpt katta i sekken om meningen var å se på netflix.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Hvis din iPad har IOS versjon lavere enn versjon10 er det ikke mulig å installere Netflix appen, da Netflix har satt denne IOS versjon som den eldste kompatible med sin app. Men du kan vel se Netflix på iPad via safari nettleser og logge inn der antar jeg. Du må ikke laste ned en app. Anonymkode: 16ec1...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå