Anonym bruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Skrevet 29. mai 2019 Vi var innlagt på isolat fire dager med minstejenta tidligere i måneden. Det var ganske dramatisk men gikk heldigvis bra. I slutten av juni skal vi på kontroll på sykehuset og lurte på å gå veien om avdelingen med en liten felles gave. Eller er det bare teit? Tenker kanskje noe sjokoladegreier og et kort. Lurte også på å kjøpe med noen DVD-filmer da utvalget de hadde for barn var ganske utdatert... Anonymkode: 540b9...280
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Tenker at det er koselig ! Anonymkode: 164bf...64f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 Det høres veldig koselig og omtenksomt ut! Da viser du både takknemlighet og at du ser dem som jobber der og den jobben de gjør. At du i tillegg gir et bidrag til avdelingen som vil komme andre barn tilgode, det vil nok også bli satt veldig stor pris på, for det er jo ikke slikt de får særlig penger til for å skaffe. Godt det gikk bra med datteren din! Anonymkode: ac917...c24
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 Sjokolade er sjelden feil, og nye dvdar vert sikkert sett pris på 😊. I slutten av juni er kanskje ferieavviklinga i gang, så det kan hende du møter ein del ferievikarar du ikkje kjenner. Anonymkode: d5ddf...9f0
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2019 #5 Skrevet 29. mai 2019 Som ambulansearbeider vil jeg si at sånt varmer 🙂 Vi (helsearbeidere) har en grense for hva vi kan motta av personlige gaver, men en slik gave til avdelingen (og ikke minst dvd ideen til barna) ville blitt satt stor pris på. Jeg har selv opp igjennom mottatt takk fra pårørende og pasienter, og hvert eneste kort (og tilogmed en post it lapp med hilsen en datter skrev og la igjen på akuttmottaket til meg) har jeg tatt vare på. Mens jeg var opprativ hang de i uniformsskapet mitt, som en påminnelse til meg selv på de "dårlige" dagene, og i dag henger de på kontoret mitt. (Det er kort fra 15år tilbake og frem til nå) Og hver gang jeg ser de sender jeg de det gjelder en liten, god tanke. De fleste av oss (som jobber med pasienter) trenger disse påminnelsene, selv om kanskje ikke alle viser det 😉 Så vit at det aldri er "teit", selv en post it lapp blir satt pris på Anonymkode: c4c2d...8bf
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2019 #6 Skrevet 29. mai 2019 Ååå sånt blir vi så glade for!😁 Det er helt fantastisk hvor mye det faktisk gleder med litt sjokolade fra pasient i en hektisk hverdag😊 Anonymkode: a0859...377
amandine Skrevet 29. mai 2019 #7 Skrevet 29. mai 2019 Veldig hyggelig. Og det er aldri feil å fortelle noen at de er satt pris på. Tvert om, det burde vi alle gjøre oftere.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2019 #8 Skrevet 29. mai 2019 Åh så bra! Da skal jeg/vi jammen gjøre det. HI Anonymkode: 540b9...280
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #9 Skrevet 30. mai 2019 Sjokolade og kort er ypperlig 😊! Anonymkode: 0380e...860
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #10 Skrevet 30. mai 2019 Altid hyggelig med sjokolade og kort. 😊 Anonymkode: d941b...483
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #11 Skrevet 30. mai 2019 14 timer siden, amandine skrev: Og det er aldri feil å fortelle noen at de er satt pris på. Tvert om, det burde vi alle gjøre oftere. Enig! Vi burde vise takknemlighet langt oftere enn vi klager. Anonymkode: 028be...f51
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #12 Skrevet 30. mai 2019 Jeg fikk prematurbaby for noen år siden, og vi var på sykehuset i flere uker. Da vi ble skrevet ut, så ga jeg felles sjokolade"kurv" til de ansatte med et kort hvor vi takket for oss. Tenker at det aldri er feil, og at det er viktig å vise raushet 🙂 Anonymkode: 71ddc...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå