Gå til innhold

Svak Positiv test - mensen - forsatt svak positiv test?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex 12 mai, fikk svak positiv test før helga, og fikk mensen og mensensmerter på lørdag! Er ikke en stor blødning , men rødt / brunt og var en del den ene dagen, som vanlig mens ! Nå de siste dagene har jeg ikke kunne brukt tampong men truseinlegg! Testene er enda svak positiv? Om jeg har vært kjemisk gravid eller hatt en sa , burde ikke testene vært negative nå? Eller blødningen større ? Kan jeg gå å «brygge på» en sa? 

 

Bildet med to er idag å bildet med en er før helga 

 

57AC7147-1183-4878-A01A-4AEC15244733.jpeg

8865F6B6-3A95-486B-BD0E-7072BC968319.jpeg

Anonymkode: 7d399...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testene er mye sterkere nå enn før helgen💕 Jeg har hatt en ma. Jeg testet veldig tidlig og fikk svakt positiv. Så fikk jeg svakere dagen etterpå. Dagen etter dette startet jeg og blø, men testen jeg da tok på morgenen var helt negativ. 

Jeg har hatt mye blødninger i graviditetene mine. Har blødd nesten daglig frem til 15-16 uker. Legene vet ikke hvorfor og blødningene har variert mellom masse blod og koagulert blod, til litt brun utflod.. 

Jeg tror du er gravid jeg🥰

Anonymkode: 404ca...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Testene er mye sterkere nå enn før helgen💕 Jeg har hatt en ma. Jeg testet veldig tidlig og fikk svakt positiv. Så fikk jeg svakere dagen etterpå. Dagen etter dette startet jeg og blø, men testen jeg da tok på morgenen var helt negativ. 

Jeg har hatt mye blødninger i graviditetene mine. Har blødd nesten daglig frem til 15-16 uker. Legene vet ikke hvorfor og blødningene har variert mellom masse blod og koagulert blod, til litt brun utflod.. 

Jeg tror du er gravid jeg🥰

Anonymkode: 404ca...ac9

Får bare vente å se da om tester blir sterkere å blødning gir seg❤️

Anonymkode: 7d399...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...