Gå til innhold

Hvor er anti-shorts-geriljaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ikke lage en tråd om hvor stygt det er med menn som går i shorts? 

Jeg sier: Heia shorts på menn!

Anonymkode: eae33...22c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal dere ikke lage en tråd om hvor stygt det er med menn som går i shorts? 

Jeg sier: Heia shorts på menn!

Anonymkode: eae33...22c

Hvorfor skulle noen det?

Anonymkode: b5705...032

Skrevet

Hvorfor skal man det? 

Så rart. 

Anonymkode: 55f5a...b32

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da får du vel lage en post der? 

Igjen - så rart. 

Anonymkode: 55f5a...b32

Hvorfor skal jeg det? 

Anonymkode: 4817a...5ad

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og?

Bare sier det, kan tyde på at noen har nie IMOT shorts på menn.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bare sier det, kan tyde på at noen har nie IMOT shorts på menn.

Men dette er ikke kvinneguiden, så da får du heller spørre der da

Skrevet

Shorts er helt fint, så lenge de er lange nok til å holde ting skjult. Tights derimot, burde ikke vært lov. Spesielt ikke på 40-årskrise-menn med stort eksponeringsbehov. Jeg skjønner ikke at omverdenen må belemres med synet av hoppende edlere deler. Mulig jeg er preget av at det var løpebane rundt gressmatten hvor min 11 år gamle datter spilte kamp i går. Jeg har fremdeles plager.

Skrevet

Er det ikke menn med shorts i storbyer det er snakk om da? I hvert fall blir det sett litt ned på i Sørvest-Europa spesielt. Man blir sett på som turist og lite elegant og får visstnok dårligere service. Det er riktignok ikke så ofte at man ser en parisisk og "romansk" mann gå kledd i shorts i byen, selv på varmere dager.

Anonymkode: 427ee...dd5

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke menn med shorts i storbyer det er snakk om da? I hvert fall blir det sett litt ned på i Sørvest-Europa spesielt. Man blir sett på som turist og lite elegant og får visstnok dårligere service. Det er riktignok ikke så ofte at man ser en parisisk og "romansk" mann gå kledd i shorts i byen, selv på varmere dager.

De som bor der og derfor er i sitt dagligliv med jobb etc bruker jo ikke shorts. Men på ferie gjør de det. Både franskmennene og italienerne.

Anonymkode: 6870f...ebf

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

De som bor der og derfor er i sitt dagligliv med jobb etc bruker jo ikke shorts. Men på ferie gjør de det. Både franskmennene og italienerne.

Og de aller fleste drar ut av byen når de drar på ferie. Jeg presiserte jo nettopp "i storbyene".

Skrevet

Det var noen avisinnlegg i fjor om menn i shorts på jobb... Hvis jeg husker riktig var det slike store kakishorts med 14 lommer. Da ser du ut som du skal på fjelltur og har glemt sekken. Kjekt med lommer.... 

Det finnes mange fine shorts som kan brukes på jobb uten at det ser ut som du skal på safari eller løpetur. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men dette er ikke kvinneguiden, så da får du heller spørre der da

hvorfor skal jeg spørre om noe der? 

Skrevet
1 time siden, amandine skrev:

Shorts er helt fint, så lenge de er lange nok til å holde ting skjult. Tights derimot, burde ikke vært lov. Spesielt ikke på 40-årskrise-menn med stort eksponeringsbehov. Jeg skjønner ikke at omverdenen må belemres med synet av hoppende edlere deler. Mulig jeg er preget av at det var løpebane rundt gressmatten hvor min 11 år gamle datter spilte kamp i går. Jeg har fremdeles plager.

Du kan ikke seriøst være plaget av at noen trener i hensiktsmessige klær?

Anonymkode: 7b220...fb7

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke på stranda heller, der går de med små klassiske badebukser.

Skrevet

Personlig sier jeg et rungende ja til menn i shorts på arbeidsplassen. Da kan vi ha normale temperaturer på kontoret på sommeren🥶

Anonymkode: 21f65...eff

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ikke seriøst være plaget av at noen trener i hensiktsmessige klær?

Anonymkode: 7b220...fb7

Jo. Spradende 40-årskrisemenn uten undertøy under tightsen og med åpenbart markeringsbehov. Deres valg av tøy har ingenting med hensiktsmessig å gjøre. Sorry.

Skrevet
3 timer siden, amandine skrev:

Kan jeg få lov å slenge speedo på her?

Anonymkode: dac02...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...