Gå til innhold

Hva synes dere om Nelvin?


Oper

Anbefalte innlegg

Hei

Vi venter en liten gutt, og vurderer å kalle han for Nelvin. Men jeg er litt redd for at det skal være et litt for sært navn. I følge SSB er det bare fire stykker som heter det. Så hva tenker dere? Liker dere det? Tror dere han kan bli mobbet for navnet, eller at det kan være noen ulempe for han ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan han ikke heller hete Melvin? HVorfor må dere ha et så sært navn?

Anonymkode: a58ea...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan han ikke heller hete Melvin? HVorfor må dere ha et så sært navn?

Anonymkode: a58ea...a3d

...Men jeg tviler på han vil bli mobbet pga navnet. Man venner seg til de fleste navn, så jeg hadde ikke bekymret meg for det, hvis dere liker det og bestemmer dere for å kalle ham det.

Anonymkode: a58ea...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere liker det så er det vel bare  bruke det. Har en liten Selvin og en litt større Melvin i nabolaget. Vet at Melvin var litt plaget med at navnet hans var i Aukrust-bøkene, Melvin Snerken. Men det gikk over. Så spørs det om  Melvin og Nelvin er så likt at Nelvin også kan assosieres med Melvin Snerken.

Anonymkode: c8c47...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

...Men jeg tviler på han vil bli mobbet pga navnet. Man venner seg til de fleste navn, så jeg hadde ikke bekymret meg for det, hvis dere liker det og bestemmer dere for å kalle ham det.

Anonymkode: a58ea...a3d

Enig! 

Tror heller ikke han vil bli mobbet. Gå for det hvis dere liker det. Men jeg hadde heller valgt Melvin😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som en skrivefeil. Liker det ikke, og han må stave navnet hele livet fordi folk hører «Melvin»

Anonymkode: 4ad5b...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er så likt Melvin må han nok stave og forklare navnet hele tiden. Men jeg tror ikke han blir mobbet for det.

 

Anonymkode: 793e3...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...