Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Mannen min er veldig sånn at han har perioder der han er veldig opptatt av ting... Og da skal han drive med den tingen og bare den, ditche mye annet. Det kan være en bok, en serie, et spill, å gå tur, bare et eller annet som gjør at han tenker at "hey - dette likte hjernen min". Regner med han var sånn da han ble sammen med meg.. for lenge siden Men han ditcha ikke venner og familie. Er en i nær relasjon som er nyforelska, vil jeg si. Ditcher kjæledyret sitt, nevø/niese sin bursdag(!!!!!!).. Jeg synes ikke det er greit! Familien er liten så det er merkbart, både at hn presser kjæledyret sitt over på andre som må passe det opptil ei uke i slengen! Hver eller annenhver uke! Men også at hn ditcher mitt barn som hn har en direkte relasjon til. Ikke pga sykdom eller jobb, osv, pga forelskelse? Kan man bli så gal? 😂 Hva skjer oppi hodet? Og stakkars dyret som ikke blir ivaretatt - men stuet vekk! Har allerede gitt uttrykk for sjalusi og frustrasjon ved å ødelegge ting osv... Tok utgangspunkt i mannen min siden jeg tenkte NOEN kanskje er mer utsatt for å bli 110%oppslukt og glemme alt annet enn andre? Eller er denne personen bare ego og dum? Anonymkode: 52116...add
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen min er veldig sånn at han har perioder der han er veldig opptatt av ting... Og da skal han drive med den tingen og bare den, ditche mye annet. Det kan være en bok, en serie, et spill, å gå tur, bare et eller annet som gjør at han tenker at "hey - dette likte hjernen min". Regner med han var sånn da han ble sammen med meg.. for lenge siden Men han ditcha ikke venner og familie. Er en i nær relasjon som er nyforelska, vil jeg si. Ditcher kjæledyret sitt, nevø/niese sin bursdag(!!!!!!).. Jeg synes ikke det er greit! Familien er liten så det er merkbart, både at hn presser kjæledyret sitt over på andre som må passe det opptil ei uke i slengen! Hver eller annenhver uke! Men også at hn ditcher mitt barn som hn har en direkte relasjon til. Ikke pga sykdom eller jobb, osv, pga forelskelse? Kan man bli så gal? 😂 Hva skjer oppi hodet? Og stakkars dyret som ikke blir ivaretatt - men stuet vekk! Har allerede gitt uttrykk for sjalusi og frustrasjon ved å ødelegge ting osv... Tok utgangspunkt i mannen min siden jeg tenkte NOEN kanskje er mer utsatt for å bli 110%oppslukt og glemme alt annet enn andre? Eller er denne personen bare ego og dum? Anonymkode: 52116...add Han "ditcher" barnet ditt? Skjønner forøvrig veldig godt at en forelsket person heller vil være sammen med kjæresten enn å sitte i barneselskap. Anonymkode: f78e8...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå