CherryC Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Blir 40 i år og har ett par venninner som ønsker at vi slår oss sammen og lager til en stor fest. Leie lokale, tapas , hele greia. Jeg er litt sånn «meh»på hele greia. Men nå har jeg ikke feiret meg selv siden jeg var jentunge 😉 Har egentlig mest lyst å reise til en storby, drikke vin, spise god mat og sove lenge. Hvordan ville du feiret dagen din?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Hvorfor ikke? Syns jeg du skal, hvis du har lyst, da 😊 Anonymkode: e4863...47f
Yellow Brick Road Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Jeg ville reist til en storby eller til en hemmelig hytte på fjellet, eller kanskje et deilig fjordhotell. Men det spiller ingen rolle hva jeg ville ha gjort, det som betyr noe er hva du hadde gjort. Gjør det som du har lyst til og som passer deg. Men velg fordi det er det du ønsker, ikke fordi du føler at det blir kjipt å si nei til andre forslag.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Jeg hadde et sterkt ønske om å reise bort på 40-årsdagen min. Fylte år i ei langhelg, så det passet utmerket. Så endte vi opp med å dra i konfirmasjon i stedet, innbydelsen kom et år i forveien. Så da ble det ingen tur. Jeg følte litt på press fra folk rundt meg, og endte opp med en fest. Var greit nok det, men jeg er ikke så god på å ha mye folk rundt meg. Var utrolig deilig når gjestene gikk🙈. Hadde jeg kunnet valgt igjen, hadde jeg definitivt reist bort! Får gjøre det om 8 år, når jeg blir 50😉. Anonymkode: 70014...d01
CherryC Skrevet 27. mai 2019 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2019 Ja jeg føler litt på presset faktisk. Mye mas siden de aller fleste her arrangerer heidundrandes fester når de har rund dag. Tror jeg stikker av ja, muligens helt alene også 😉
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 11 minutter siden, CherryC skrev: Ja jeg føler litt på presset faktisk. Mye mas siden de aller fleste her arrangerer heidundrandes fester når de har rund dag. Tror jeg stikker av ja, muligens helt alene også 😉 Mulig jeg bare drar alene når jeg blir 50😂! Deilig å få være i fred, og slippe å ta hensyn til andre for en gangs skyld😉. Mannen hadde nok blitt superstressa av det! Anonymkode: 70014...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå