Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Mens jeg satt og skrev et annet innlegg her tidligere i kveld, så fikk sønnen munnen skade. Han sparket fotball på trampolinen og klarte å treffe feil, og dermed sparket han i stangen på sikkerhetsnettet. Han er rimelig sterk og har sparket hardt. Litt blå, ikke hevelse. Her jeg bor er det ikke tilbud om røntgen etter «arbeidstid», så vi må på sykehuset for å ta bilder i morgen. Men hvis han ikke har spesielt vondt i morgen, er det da noen grunn til å reise på sykehuset? Hvis han kan gå på foten feks? Da er det jo ganske sikkert ikke brudd, og at det ikke er hevelse indikerer jo det samme. Eller skal/bør man dra uansett? Anonymkode: fd659...fce
Toneelise Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Mens jeg satt og skrev et annet innlegg her tidligere i kveld, så fikk sønnen munnen skade. Han sparket fotball på trampolinen og klarte å treffe feil, og dermed sparket han i stangen på sikkerhetsnettet. Han er rimelig sterk og har sparket hardt. Litt blå, ikke hevelse. Her jeg bor er det ikke tilbud om røntgen etter «arbeidstid», så vi må på sykehuset for å ta bilder i morgen. Men hvis han ikke har spesielt vondt i morgen, er det da noen grunn til å reise på sykehuset? Hvis han kan gå på foten feks? Da er det jo ganske sikkert ikke brudd, og at det ikke er hevelse indikerer jo det samme. Eller skal/bør man dra uansett? Anonymkode: fd659...fce Dra uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå