Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Etter fødsel har jeg kun hatt mens 2 ganger. 8. mars og så 16. april. Varer alltid ei uke, som den gjorde før svangerskap og fødsel. Første mens fikk jeg 10-11 mnd etter fødsel. Nå er det 27. mai, fortsatt ikke mensen.. Blir helt dårlig, livredd for å være gravid (selvom muligheten er minimal...) Kan dette komme av at den fortsatt er uregelmessig etter sv.skap, og at vi fortsatt ammer mye?? Kan selvfølgelig kjøpe meg en test.. Men jeg er virkelig livredd for å få noe bekreftet også! Så jeg går bare og håper at jeg skal få mensen hver dag nå.. Uff. Ja, så det jeg håper på er vel egentlig bare å vite om dette kan være normalt. Ingenting å uroe seg for.. At mensen vil styre som den selv vil, frem til ammeslutt.. Noen med lignende erfaring? Anonymkode: a743a...f87
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Helt vanlig at mensen er uregelmessig så lenge du ammer. Hormonene du har i kroppen pga amming pluss endringene som skjer fordi kroppen "vil igang" igjen med vanlig syklus kan få deg til å kjenne deg gravid osv. Jeg tok to tester i ammeperioden med yngste, var sikker på at jeg var gravid begge gangene, men jeg var ikke det altså Anonymkode: 98505...0ef
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt vanlig at mensen er uregelmessig så lenge du ammer. Hormonene du har i kroppen pga amming pluss endringene som skjer fordi kroppen "vil igang" igjen med vanlig syklus kan få deg til å kjenne deg gravid osv. Jeg tok to tester i ammeperioden med yngste, var sikker på at jeg var gravid begge gangene, men jeg var ikke det altså Anonymkode: 98505...0ef Så digg å høre! Er på ingen måte klar for en baby til, så... Puh!! Venter helst noen år til (om jeg i det hele tatt vil ha fler) Takk for svar, nå kan jeg senke skuldrene litt. Anonymkode: a743a...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå