Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Jeg sliter litt. Jeg og samboer har pause og jeg tekster litt med en som jeg har fått følelser for igjen. Jeg har vært på besøk til han og vi havnet i senga....men jeg klarer ikke slappe av med han.Jeg er så redd for å gjøre feil, jeg har vært vant til å ha sex med samme person i 15 år😬 Alt føles så omvendt ut av alt jeg er vant til.Alt fra hvordan han kysser, tar på meg, bruker tunga osv osv.....også ligger det litt i tankene at jeg ikke er helt ferdig med samboer kanskje?At det føles litt galt? Jeg vet ikke...det surrer så. Jeg og samboer har slitt lenge med div. men også sex.Jeg klarer ikke tenne på han...og når jeg får mulighet til å ha sex med en jeg tenner på så blir det bare galt på et vis...vet ikke helt jeg hva jeg vil frem til egentlig, men jeg trodde jeg var klar.... Anonymkode: ef5ea...18b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Det tar tid å få et virkelig godt sexliv med en ny mann. Jo bedre man kjenner hverandre og hverandres kropper, jo bedre blir det jo som regel. Jeg tenker at en av grunnene til at du føler det som du gjør kanskje er fordi du ikke egentlig er singel og fri til å gjøre som du vil. Da kommer det masse spørsmål opp - er du ferdig med samboeren, er du utro nå, hva vil han si om han finner ut at jeg har hatt sex med en annen, vil jeg ha samboer, vil jeg ha denne nye mannen osv. osv. Jeg tenker at en pause i et forhold sjelden er en god ting. Enten så jobber man seg gjennom ting sammen, eller så er det kanskje bare en forlengelse av noe man uansett egentlig vet er over? Forholdet og følelsene for den nye mannen hadde jeg ikke villet lagt så mye i, nå er du sårbar og veldig mottakelig for en som ser deg og gir deg omtanke og som tenner deg. Om det er noe å bygge på vet du ikke før du ev. blir fri til å utforske et slikt forhold ordentlig. Fokuser på forholdet til samboeren din. Gå i parterapi sammen, jobb med problemene om det er noe håp om å finne tilbake til hverandre. Og hvis ikke - avslutt det før en eller begge blir mer såret. Går dere i parterapi, eller har dere bare pause uten at dere jobber med forholdet? Anonymkode: d7452...d52
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Så langt fint svar, takk💞 Vi har bare pause, går ikke i terapi. Han som jeg holder på med har jeg hatt ulmende følelser for i alle år og han sier det er gjensidig. Men hvordan vet jeg om det er riktig å avslutte forholdet til samboer?😔Vi har barn også.... Når jeg snakker med denne andre mannen på mld og telefon ser jeg for meg resten av livet med han, men så blir jeg usikker når jeg treffer han....»er han den riktige?» « er det verdt å splitte familien for?» osv....tenker jeg.... Anonymkode: ef5ea...18b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så langt fint svar, takk💞 Vi har bare pause, går ikke i terapi. Han som jeg holder på med har jeg hatt ulmende følelser for i alle år og han sier det er gjensidig. Men hvordan vet jeg om det er riktig å avslutte forholdet til samboer?😔Vi har barn også.... Når jeg snakker med denne andre mannen på mld og telefon ser jeg for meg resten av livet med han, men så blir jeg usikker når jeg treffer han....»er han den riktige?» « er det verdt å splitte familien for?» osv....tenker jeg.... Anonymkode: ef5ea...18b Min mening er at bare pause ikke endrer særlig mye i et forhold. Og i hvert fall ikke i et forhold hvor det ikke lenger er noen tenning heller. Jeg ville sagt til samboer at enten går dere i parterapi og gjør et ordentlig forsøk på å reparere hva det enn er som har gått feil i forholdet deres - eller så må det være slutt. En pause reparerer ingenting i seg selv. Man kan jo alltids håpe på at man savner hverandre nok til å være villig til å reparere ting når man blir sammen igjen, men da må jo begge savne og ville... Hvis den nye mannen har dype nok følelser for deg så finner han nok ikke noen ny selv om du ev. kutter kontakten (og forklarer for ham hvorfor) for å bli helt sikker på forholdet til din samboer. Få samboer med i parterapi så fort som mulig, og spør gjerne også om timer der alene for å sortere tankene dine. Anonymkode: d7452...d52
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Men altså.. du er ikke singel? Er det ikke best å bli ferdig med samboerskap og tidligere forhold, før du finner ny? Anonymkode: 4ab2c...50c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min mening er at bare pause ikke endrer særlig mye i et forhold. Og i hvert fall ikke i et forhold hvor det ikke lenger er noen tenning heller. Jeg ville sagt til samboer at enten går dere i parterapi og gjør et ordentlig forsøk på å reparere hva det enn er som har gått feil i forholdet deres - eller så må det være slutt. En pause reparerer ingenting i seg selv. Man kan jo alltids håpe på at man savner hverandre nok til å være villig til å reparere ting når man blir sammen igjen, men da må jo begge savne og ville... Hvis den nye mannen har dype nok følelser for deg så finner han nok ikke noen ny selv om du ev. kutter kontakten (og forklarer for ham hvorfor) for å bli helt sikker på forholdet til din samboer. Få samboer med i parterapi så fort som mulig, og spør gjerne også om timer der alene for å sortere tankene dine. Anonymkode: d7452...d52 Ja parterapi er nok lurt.Og ja jeg hadde sikkert hatt godt av noen timer alene også med terapaut. Du nevnte at den nye nok ikke finner seg ei ny hvis jeg kutter kontakten ei stund, men jeg er redd han gjør det...han sier han savner noen å dele dagene med og nærhet, har visst ikke hatt det på et par år ifølge han selv.... Å er det ikke en fasit??😢Kjenner hele kroppen jobber hver dag, jeg blir stressa av all grublingen, har ikke ro i meg.... Anonymkode: ef5ea...18b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Du kan ikke gå rett fra et forhold og inn i et nytt, det er ikke riktig for noen. Avslutt det forholdet du er i, finn deg sjøl litt, vær alene. Nå har du tilpasset deg en mann i 15 år, også vil du gå rett inn i et nytt forhold og tilpasse deg en ny mann? Ingen har godt av det, ikke mennene og langt fra du. Du mister jo helt deg selv.  Anonymkode: 33334...8db
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du kan ikke gå rett fra et forhold og inn i et nytt, det er ikke riktig for noen. Avslutt det forholdet du er i, finn deg sjøl litt, vær alene. Nå har du tilpasset deg en mann i 15 år, også vil du gå rett inn i et nytt forhold og tilpasse deg en ny mann? Ingen har godt av det, ikke mennene og langt fra du. Du mister jo helt deg selv.  Anonymkode: 33334...8db Ja kanskje du har rett...har bare følt i flere år at jeg er i feil forhold og at denne mannen er the one.... Jeg har aldri vært alene.Flyttet rett fra jenterommet og i hus med samboer med barn i tillegg....har aldri bodd på hybel og bare vært meg.Slik blir det nå uansett ikke heller da jeg har barn nå, men skjønner hva du mener... Anonymkode: ef5ea...18b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #9 Skrevet 27. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja kanskje du har rett...har bare følt i flere år at jeg er i feil forhold og at denne mannen er the one.... Jeg har aldri vært alene.Flyttet rett fra jenterommet og i hus med samboer med barn i tillegg....har aldri bodd på hybel og bare vært meg.Slik blir det nå uansett ikke heller da jeg har barn nå, men skjønner hva du mener... Anonymkode: ef5ea...18b Da burde du ikke løpe rett inn i noe nytt. Anonymkode: 14795...4f8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #10 Skrevet 27. mai 2019 Hva er "pause"? Ingen har pause. Enten er dere sammen, eller så er dere ikke sammen. Om dere er gift, har du vært U.T.R.O.  Anonymkode: 535bb...d52
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #11 Skrevet 27. mai 2019 Vi er ikke gift.... Nei jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så takknemlig for alle svar💞Spørs om jeg får han med i parterapi..... Anonymkode: ef5ea...18b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #12 Skrevet 27. mai 2019 Jeg er gift i et dårlig forhold. Traff igjen en gammel flamme og alle følelsene bare blussa opp! Traff han masse, hadde sex (herregud så deilig sex!!!) og jeg følte meg så fri og deilig med han! Jeg er ikke noe veltrent frue med faste pupper, kroppen bærer preg av 3 barn og mange maaaange kilo nedgang, men jeg gir så faen med han!!! Poenget er at om han her gir deg de «forknytte» følelsene under sex så kanskje han ikke er den rette likevel? Og du. Du finner ikke utav det med samboeren din så lenge du ligger med en annen... i would know! Anonymkode: 5655f...8a7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #13 Skrevet 28. mai 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er gift i et dårlig forhold. Traff igjen en gammel flamme og alle følelsene bare blussa opp! Traff han masse, hadde sex (herregud så deilig sex!!!) og jeg følte meg så fri og deilig med han! Jeg er ikke noe veltrent frue med faste pupper, kroppen bærer preg av 3 barn og mange maaaange kilo nedgang, men jeg gir så faen med han!!! Poenget er at om han her gir deg de «forknytte» følelsene under sex så kanskje han ikke er den rette likevel? Og du. Du finner ikke utav det med samboeren din så lenge du ligger med en annen... i would know! Anonymkode: 5655f...8a7 Kanskje du har rett...hvis jeg får de følelsene under sex er han kanskje ikke riktig mann for meg...da hadde jeg vell også gitt blaffen som deg. Gikk du fra mannen din pga denne flammen eller er du utro? Takk for svar😊 Anonymkode: ef5ea...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå