Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 https://www.pengesnakk.no/ Hva tenker dere om dette? Kjenner jeg er vekselvis imponert og det motsatte. Hva for et liv er det når du kutter ut alt som koster penger? Anonymkode: 88720...3ef
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Tenker du må fiske klikk andre steder. Anonymkode: 72ef8...b2d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Den er urealistisk Anonymkode: 184e9...7e1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Det er ikke klikkfisking. Hun sparer 2/3 av lønnen sin, bruker kun penger på mat, strøm og barnehage. (stort sett) Drar på hytta i ferier. Jeg har hørt på podcastene hennes og hun trives veldig med det livet hun har. Anonymkode: 88720...3ef
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Jeg hadde ikke vært interessert. Kunne nok hatt overflod av penger på den måten, siden jeg alene tjener en mill i året, men opplevelser og livsglede betyr mer for meg enn en stor formue på konto, så jeg vil heller bruke pengene mine undervegs og nyte det ene livet jeg har. (Misforstå meg rett, jeg sparer og er økonomisk fornuftig, men unner meg mye av det jeg finner glede i. Det er slik jeg vil leve mitt liv. Og om det skulle knipe, så kan jeg bare kutte på forbruket) Anonymkode: 925de...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå