Gå til innhold

Hvor kjøpe bukser til radmagre unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 157 som veier 35 kilo. Han er supertynn! Alle bukser ramler av eller blir pløsete og stygge i livet når de snurpes inn... tips?

Anonymkode: 2da77...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ut over det åpenbare med oppfølging fra helsevesen og grep for å få opp vekta, har du sjekket slimfit-bukser til jenter? Mi er heller ingen tungvekter akkurat, men holder vi oss til slimfit og gjerne strech finner hun bukser som passer godt uten at hun trenger belte. Og det finnes endel "jente"bukser som ville funket bra til gutt også (særlig om alternativet er å gå i en sekk).

Skrevet
Sitat

Vet i alle fall at de tidligere hadde på kappahl, med strikk i midjen, mange ulike. Men er jo ikke sikkert de har det nå, eller at det er in nå.

Anonymkode: d0d35...8c0

Skrevet

Vi er fornøyd med bukser fra Lindex. Har en smal fireåring og buksene på Lindex passer bra. H&M er alltid for store i livet. 

Anonymkode: 50db9...b49

Skrevet
5 minutter siden, Roheryn skrev:

ut over det åpenbare med oppfølging fra helsevesen og grep for å få opp vekta, har du sjekket slimfit-bukser til jenter? Mi er heller ingen tungvekter akkurat, men holder vi oss til slimfit og gjerne strech finner hun bukser som passer godt uten at hun trenger belte. Og det finnes endel "jente"bukser som ville funket bra til gutt også (særlig om alternativet er å gå i en sekk).

Urovekkende lite oppfølging å få når vi er så oppegående som vi er, dessverre. Men han spiser greit, det er bare det at han spiser for å leve. Ikke mer enn til han blir mett og det er det. Mye annet som gjør at han er en kresen type og, men så lenge han er frisk og rask er det ikke så mye å hente noe sted... 

kjøpte en gang jentebukse til han og når han så ei i klassen hadde det samme holdt det på å klikke for han!! Så det utgår. Funka da han var mindre og ikke brydde seg....HAN bryr seg ikke om buksa henger så lenge den er på. Men han kan jo ikke gå med bukser til knærne. Broren sine bukser er for store i livet og han er 5...

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Urovekkende lite oppfølging å få når vi er så oppegående som vi er, dessverre. Men han spiser greit, det er bare det at han spiser for å leve. Ikke mer enn til han blir mett og det er det. Mye annet som gjør at han er en kresen type og, men så lenge han er frisk og rask er det ikke så mye å hente noe sted... 

kjøpte en gang jentebukse til han og når han så ei i klassen hadde det samme holdt det på å klikke for han!! Så det utgår. Funka da han var mindre og ikke brydde seg....HAN bryr seg ikke om buksa henger så lenge den er på. Men han kan jo ikke gå med bukser til knærne. Broren sine bukser er for store i livet og han er 5...

Hvis han selv ikke bryr seg bare det ikke er jentebukse, kan det være like greit å gå for noe som SKAL være baggy og bare snøre sammen i livet? (mange sånne løse bukser har jo både strikk og snøring, og blir derfor ikke fullt så klumpete om man snurper dem sammen)

Skrevet
3 minutter siden, Roheryn skrev:

Hvis han selv ikke bryr seg bare det ikke er jentebukse, kan det være like greit å gå for noe som SKAL være baggy og bare snøre sammen i livet? (mange sånne løse bukser har jo både strikk og snøring, og blir derfor ikke fullt så klumpete om man snurper dem sammen)

Det har jeg prøvd og de er ofte romslige i livet og så det ser ut som en diger haremsbukse😂 han ser så uflidd ut. Er nok jeg som bryr meg mest om det altså :( 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg prøvd og de er ofte romslige i livet og så det ser ut som en diger haremsbukse😂 han ser så uflidd ut. Er nok jeg som bryr meg mest om det altså :( 

Kanskje han blir en trendsetter og får tilbake de der idiotiske fallskjermbuksene? De som var som en stor pose med et lite hull til hver fot... 😂

La det bli en øvelse i å akseptere at ungene velger å kle seg horribelt. Du får nok mer av det i årene som kommer 🤣 (Selv sliter jeg med at begge mine går i ulike sokker og ikke bryr seg. Problemet er at jeg aldri har matchende sokker selv, så jeg kan jo pokker ikke si noe... 😂 Men ser for meg at folk tenker jeg er slurvete som ikke gidder å gi ungene like sokker fordi jeg åpenbart ikke bryr meg om det selv heller)

Skrevet
6 minutter siden, Roheryn skrev:

Kanskje han blir en trendsetter og får tilbake de der idiotiske fallskjermbuksene? De som var som en stor pose med et lite hull til hver fot... 😂

La det bli en øvelse i å akseptere at ungene velger å kle seg horribelt. Du får nok mer av det i årene som kommer 🤣 (Selv sliter jeg med at begge mine går i ulike sokker og ikke bryr seg. Problemet er at jeg aldri har matchende sokker selv, så jeg kan jo pokker ikke si noe... 😂 Men ser for meg at folk tenker jeg er slurvete som ikke gidder å gi ungene like sokker fordi jeg åpenbart ikke bryr meg om det selv heller)

Jotakk, jeg har en 15 åring som mener det er supertrendy å gå med t-skjorte på utsiden av hettegenser! For ikke å snakke om leopardgenserene etter oldemoren.....! 

Sokker hadde jeg ikke brydd meg om altså, men vil at klærne skal sitte på i det minste 😂

Skrevet

Jeg har en datter som er radmager og har slitt med å finne bukser til henne som sitter og er lange nok i beina. Ett bomkjøp til storesøster gjorde at vi fant bukser som passet til henne. Str i livet brukt hun 134, men de ble for korte i beina slik at alle bukser ble for vide om hun skulle ha noe som passet litt i livet. Nå kjøper hun bukser i voksenbutikker, det er endel som har bukser som er veldig små i str. Når det er voksnstr så er de passe lange om ikke litt lange, men sy de opp eller brette de opp går veldig fint. Heldigvis er det litt inn å ha brett på buksa her. 

Levisbukser fåes i små str, de har de på carlings hverrtfall. Disse str er også de som ofte henger på tilbudsstativ, så jeg snoker alltid innom når jeg går forbi. Diss passer for gutter og jenter. Vet min tidligere svigersønn kjøpte andre bukser der også, han var radmager og hadde trange bukser slik at de må nok ha endel slag og str. 

Anonymkode: 670bc...003

Skrevet

Jeans fra Nameit. Eneste som fungerer. Har en på 165cm og 40kg. Han spiser som en hest, trener hver dag og har arvet mor og fars spinkle beinbygning. 

Anonymkode: 895eb...f3a

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en datter som er radmager og har slitt med å finne bukser til henne som sitter og er lange nok i beina. Ett bomkjøp til storesøster gjorde at vi fant bukser som passet til henne. Str i livet brukt hun 134, men de ble for korte i beina slik at alle bukser ble for vide om hun skulle ha noe som passet litt i livet. Nå kjøper hun bukser i voksenbutikker, det er endel som har bukser som er veldig små i str. Når det er voksnstr så er de passe lange om ikke litt lange, men sy de opp eller brette de opp går veldig fint. Heldigvis er det litt inn å ha brett på buksa her. 

Levisbukser fåes i små str, de har de på carlings hverrtfall. Disse str er også de som ofte henger på tilbudsstativ, så jeg snoker alltid innom når jeg går forbi. Diss passer for gutter og jenter. Vet min tidligere svigersønn kjøpte andre bukser der også, han var radmager og hadde trange bukser slik at de må nok ha endel slag og str. 

Anonymkode: 670bc...003

Han her passer 116 🙈 men levis var jo lurt. (Og dyrt...) hadde han vært jente hadde det vært enkelt for mange av de buksene som er til voksne kan jo knapt passe en toåring! Jeg får ta en tur å sjekke litt. Skjønner det er slutt på nettshopping nå 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeans fra Nameit. Eneste som fungerer. Har en på 165cm og 40kg. Han spiser som en hest, trener hver dag og har arvet mor og fars spinkle beinbygning. 

Anonymkode: 895eb...f3a

Ja han har arva faren sin, som i en alder av 45 fortsatt passer konfirmasjonsdressen! Nameit ja, de har jo smale modeller!

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja han har arva faren sin, som i en alder av 45 fortsatt passer konfirmasjonsdressen! Nameit ja, de har jo smale modeller!

Mine gutter er ikke fullt så smale som din, men nesten. De har bare bukser fra name it. X- slim er faktisk nesten litt trang til han ene, så det er sikkert noe som kan passe på din. 

Anonymkode: bd32c...093

Skrevet

Name it sine smale modeller... 

Skrevet

Har samme utfordring. Det er bare Name IT og KappAhl som fungere på alle tre...

Skrevet

Har også tynn gutt, Hm sine super slim-fit sitter veldig fint m...

Anonymkode: f2ae3...e31

Skrevet

Hvor gammel er han? Kan du sy? Jeg slet veldig med å finne bukser da jeg gikk på ungdomsskolen. Alltid vært tynn men da var jeg skikkelig spinkel. Lånte moren min sin symaskin og sydde inn buksene. Det er faktisk ikke så vanskelig😊

Anonymkode: 7237e...9e3

Skrevet
10 hours ago, Anonym bruker said:

Har en sønn på 157 som veier 35 kilo. Han er supertynn! Alle bukser ramler av eller blir pløsete og stygge i livet når de snurpes inn... tips?

name it og hm kjøper jeg, min er 130cm og 22kg

Anonymkode: 7b645...2e7

Skrevet

Hollister. De har bukser i mange lengder og livvidder. Min jente er 165 og 43 kg. De sitter som et skudd 👍🏻

Anonymkode: 51dc4...10e

Skrevet
9 timer siden, ulenissen skrev:

Har samme utfordring. Det er bare Name IT og KappAhl som fungere på alle tre...

Eldste er 140 og 28 kilo... 

Skrevet

Vi bruker bukser fra Name-It til vår gutt som er spinkel.

Anonymkode: 6560e...b91

Skrevet

Jeg har en gutt på samme størrelse (160 cm og 35 kg), vi kjøper bukser på H&M til han. Jeg tror det er 'skinny fit' de heter, eller var det 'super skinny fit' 🤔 Må likevel ha belte og de er løse, men det ser ikke rart ut/for stort ut. 

Anonymkode: 063e1...704

Skrevet

Name it har de beste smale buksene. Finner ofte tilbud også. Og mange modeller er unisex. Har en gutt som er omtrent som din og de passer perfekt. 

Anonymkode: 24b53...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...