Gå til innhold

Trenger sminke-råd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker veldig lite sminke. Aldri til daglig, men liker å pynte meg litt innimellom.

Det jeg kunne tenke meg nå, er å finne et pudder eller foundation som funker for en amatør som meg. Har prøvd foundation før, men det ser jo ikke ut... Men føler altså for å dekke til litt ting og tang  

Har før sett noe pudder hvor man kan bruke vann på paden. Kunne det vært noe kanskje? 

Trenget tips til konkrete produkter her nå. Noe naturlig og enkelt. 

Anonymkode: 714db...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? 😲😔🤔

Anonymkode: 714db...453

Skrevet

Hallo Pretty fra Makeup Mekka er gull. Billig og lett og legge.

Den var starten for meg og hver gang jeg nå bestiller tar jeg med et ekstra produkt som jeg vil lære meg. De har ofte tilbud til 30,- produktet, så en kan gjøre det.

 

 

Anonymkode: 39857...c17

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hallo Pretty fra Makeup Mekka er gull. Billig og lett og legge.

Den var starten for meg og hver gang jeg nå bestiller tar jeg med et ekstra produkt som jeg vil lære meg. De har ofte tilbud til 30,- produktet, så en kan gjøre det.

 

 

Anonymkode: 39857...c17

Er dette et pudder som brukes tørt? Og hvordan dekker det?

Anonymkode: 714db...453

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er dette et pudder som brukes tørt? Og hvordan dekker det?

Anonymkode: 714db...453

Det er det er pudder foundation, sikkert det samme som jeg ville kalt krempudder.

Det dekker ikke 100% og det er det jeg liker. Gjør huden jevn, men lar litt av den naturlige gløden synes. Men den dekker mer om du påfører med Powder Puff enn kost. Jeg liker veldig godt kost nr.304 fra dem til dette.

Kostene dems er også de beste jeg har prøvd, så lønner seg å kjøpe sett framfor en og en.

https://www.makeupmekka.no/hello-pretty-powder-foundation.html

(Skulle tro jeg jobbet for dem, men det gjør jeg ikke 😂 elsker bare merket da det er så billig og bra)

Anonymkode: 39857...c17

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det er pudder foundation, sikkert det samme som jeg ville kalt krempudder.

Det dekker ikke 100% og det er det jeg liker. Gjør huden jevn, men lar litt av den naturlige gløden synes. Men den dekker mer om du påfører med Powder Puff enn kost. Jeg liker veldig godt kost nr.304 fra dem til dette.

Kostene dems er også de beste jeg har prøvd, så lønner seg å kjøpe sett framfor en og en.

https://www.makeupmekka.no/hello-pretty-powder-foundation.html

(Skulle tro jeg jobbet for dem, men det gjør jeg ikke 😂 elsker bare merket da det er så billig og bra)

Anonymkode: 39857...c17

Takk. Ja, ser at det er fine priser. Får nok sende inn en bestilling. Men må nok høre med tenåringsjentene her først, ellers blir de nok ikke så fornøyde (om jeg bestiller uten at de får slengt seg med) 😁

Anonymkode: 714db...453

Skrevet

Jeg bruker bare en BB cream.

Har først min vanlige fuktighetskrem i ansiktet og lar den trekke litt inn, så har jeg en sånn "stift" til å bruke under øynene for å dekke litt ekstra over poser/blått der også tar jeg BB-cream i hendene og fordeler utover ansiktet. 

Gir litt dekk og jevner ut fargene i fjeset, uten å bli en sprarklet maske.

Anonymkode: 02e62...037

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk. Ja, ser at det er fine priser. Får nok sende inn en bestilling. Men må nok høre med tenåringsjentene her først, ellers blir de nok ikke så fornøyde (om jeg bestiller uten at de får slengt seg med) 😁

Anonymkode: 714db...453

Meld deg på nyhetsbrevet, da får du beskjed om når de har Happy Hour (ca 1 gang i mnd) hvor masse er satt ned til 30,- 👍

Og så får du vise ungdomen testen på Tv2 hjelper deg hvor de knuste Dior 😃

Øyeskyggene ser veldig ekstreme ut, men jeg har endt med alle palettene da de er veldig enkle å legge og ikke så intense som de ser ut.

Anonymkode: 39857...c17

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meld deg på nyhetsbrevet, da får du beskjed om når de har Happy Hour (ca 1 gang i mnd) hvor masse er satt ned til 30,- 👍

Og så får du vise ungdomen testen på Tv2 hjelper deg hvor de knuste Dior 😃

Øyeskyggene ser veldig ekstreme ut, men jeg har endt med alle palettene da de er veldig enkle å legge og ikke så intense som de ser ut.

Anonymkode: 39857...c17

Hvor lang leveringstid har de?

Anonymkode: 714db...453

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker bare en BB cream.

Har først min vanlige fuktighetskrem i ansiktet og lar den trekke litt inn, så har jeg en sånn "stift" til å bruke under øynene for å dekke litt ekstra over poser/blått der også tar jeg BB-cream i hendene og fordeler utover ansiktet. 

Gir litt dekk og jevner ut fargene i fjeset, uten å bli en sprarklet maske.

Anonymkode: 02e62...037

Høres ut som en bra sak ja 👍🏻

Anonymkode: 714db...453

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lang leveringstid har de?

Anonymkode: 714db...453

Alt fra 1 til 3 dager er hva jeg har opplevd. Som regel går det en virkedag imellom dagen du bestiller og morgenen det ligger i postkassa. Det blir levert med Helt Hjem, så du har det i postkassa mellom 7-8 om morgenen.

Anonymkode: 39857...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...