Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Jeg bruker veldig lite sminke. Aldri til daglig, men liker å pynte meg litt innimellom. Det jeg kunne tenke meg nå, er å finne et pudder eller foundation som funker for en amatør som meg. Har prøvd foundation før, men det ser jo ikke ut... Men føler altså for å dekke til litt ting og tang Har før sett noe pudder hvor man kan bruke vann på paden. Kunne det vært noe kanskje? Trenget tips til konkrete produkter her nå. Noe naturlig og enkelt. Anonymkode: 714db...453
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Jeg bruker og lite sminke, og heller ikke så ofte. Men jeg liker best bareMinerals matte foundation pudder. Da bruker jeg og en dekkstift mot mørke ringer under øynene og en dekkstift på røde merker https://www.blush.no/kampanje/46640/bareminerals-matte-foundation-spf15-alle-nyanser Anonymkode: 34b05...028
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Prøv heller BB- eller CC-cream, jevner ut, men blir ikke maske. Så har du litt concealer på der det trengs å dekke mer. Bruk beautyblender lignende svamper, de fuktes først og gir en mer naturlig lett finish. Google: https://www.blush.no/product/986513/sminke/kost/real-techniques-miracle-complexion?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwla7nBRDxARIsADll0kDFiwqrKbAVodQq7peIwmqML_o4T9GMjkpv6IOt1dobtr5KAvD90bAaAsc6EALw_wcB https://www.vita.no/erborian-bb-creme-clair-15-ml?___store=default&refSrc=72387&nosto=nosto-page-product3 https://www.vita.no/loreal-2-c-est-magique-skin-perfect-light?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQjwla7nBRDxARIsADll0kDYcWXkyW6tyx1EQTXYW7-Wv_JA4SP0HLcE2C900qrVqgk0xkC4ETIaAm3LEALw_wcB Anonymkode: 4c29b...e82
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Hallo Pretty fra Makeup Mekka er gull. Billig og lett og legge. Den var starten for meg og hver gang jeg nå bestiller tar jeg med et ekstra produkt som jeg vil lære meg. De har ofte tilbud til 30,- produktet, så en kan gjøre det. Anonymkode: 39857...c17
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hallo Pretty fra Makeup Mekka er gull. Billig og lett og legge. Den var starten for meg og hver gang jeg nå bestiller tar jeg med et ekstra produkt som jeg vil lære meg. De har ofte tilbud til 30,- produktet, så en kan gjøre det. Anonymkode: 39857...c17 Er dette et pudder som brukes tørt? Og hvordan dekker det? Anonymkode: 714db...453
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er dette et pudder som brukes tørt? Og hvordan dekker det? Anonymkode: 714db...453 Det er det er pudder foundation, sikkert det samme som jeg ville kalt krempudder. Det dekker ikke 100% og det er det jeg liker. Gjør huden jevn, men lar litt av den naturlige gløden synes. Men den dekker mer om du påfører med Powder Puff enn kost. Jeg liker veldig godt kost nr.304 fra dem til dette. Kostene dems er også de beste jeg har prøvd, så lønner seg å kjøpe sett framfor en og en. https://www.makeupmekka.no/hello-pretty-powder-foundation.html (Skulle tro jeg jobbet for dem, men det gjør jeg ikke 😂 elsker bare merket da det er så billig og bra) Anonymkode: 39857...c17
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er det er pudder foundation, sikkert det samme som jeg ville kalt krempudder. Det dekker ikke 100% og det er det jeg liker. Gjør huden jevn, men lar litt av den naturlige gløden synes. Men den dekker mer om du påfører med Powder Puff enn kost. Jeg liker veldig godt kost nr.304 fra dem til dette. Kostene dems er også de beste jeg har prøvd, så lønner seg å kjøpe sett framfor en og en. https://www.makeupmekka.no/hello-pretty-powder-foundation.html (Skulle tro jeg jobbet for dem, men det gjør jeg ikke 😂 elsker bare merket da det er så billig og bra) Anonymkode: 39857...c17 Takk. Ja, ser at det er fine priser. Får nok sende inn en bestilling. Men må nok høre med tenåringsjentene her først, ellers blir de nok ikke så fornøyde (om jeg bestiller uten at de får slengt seg med) 😁 Anonymkode: 714db...453
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #9 Skrevet 28. mai 2019 Jeg bruker bare en BB cream. Har først min vanlige fuktighetskrem i ansiktet og lar den trekke litt inn, så har jeg en sånn "stift" til å bruke under øynene for å dekke litt ekstra over poser/blått der også tar jeg BB-cream i hendene og fordeler utover ansiktet. Gir litt dekk og jevner ut fargene i fjeset, uten å bli en sprarklet maske. Anonymkode: 02e62...037
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #10 Skrevet 28. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Ja, ser at det er fine priser. Får nok sende inn en bestilling. Men må nok høre med tenåringsjentene her først, ellers blir de nok ikke så fornøyde (om jeg bestiller uten at de får slengt seg med) 😁 Anonymkode: 714db...453 Meld deg på nyhetsbrevet, da får du beskjed om når de har Happy Hour (ca 1 gang i mnd) hvor masse er satt ned til 30,- 👍 Og så får du vise ungdomen testen på Tv2 hjelper deg hvor de knuste Dior 😃 Øyeskyggene ser veldig ekstreme ut, men jeg har endt med alle palettene da de er veldig enkle å legge og ikke så intense som de ser ut. Anonymkode: 39857...c17
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #11 Skrevet 28. mai 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Meld deg på nyhetsbrevet, da får du beskjed om når de har Happy Hour (ca 1 gang i mnd) hvor masse er satt ned til 30,- 👍 Og så får du vise ungdomen testen på Tv2 hjelper deg hvor de knuste Dior 😃 Øyeskyggene ser veldig ekstreme ut, men jeg har endt med alle palettene da de er veldig enkle å legge og ikke så intense som de ser ut. Anonymkode: 39857...c17 Hvor lang leveringstid har de? Anonymkode: 714db...453
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #12 Skrevet 28. mai 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker bare en BB cream. Har først min vanlige fuktighetskrem i ansiktet og lar den trekke litt inn, så har jeg en sånn "stift" til å bruke under øynene for å dekke litt ekstra over poser/blått der også tar jeg BB-cream i hendene og fordeler utover ansiktet. Gir litt dekk og jevner ut fargene i fjeset, uten å bli en sprarklet maske. Anonymkode: 02e62...037 Høres ut som en bra sak ja 👍🏻 Anonymkode: 714db...453
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2019 #13 Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor lang leveringstid har de? Anonymkode: 714db...453 Alt fra 1 til 3 dager er hva jeg har opplevd. Som regel går det en virkedag imellom dagen du bestiller og morgenen det ligger i postkassa. Det blir levert med Helt Hjem, så du har det i postkassa mellom 7-8 om morgenen. Anonymkode: 39857...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå