Gå til innhold

Når kommer sommervarmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på langtidsvarsel, og det er ingen bedring. Max temperatur på 14-18 grader, grått og surt... Jeg vil ha badevær. Kommer det snart? Hilsen håpefull østlending

Anonymkode: a6364...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sett på langtidsvarsel, og det er ingen bedring. Max temperatur på 14-18 grader, grått og surt... Jeg vil ha badevær. Kommer det snart? Hilsen håpefull østlending

tror du noen her inne vet det?

Anonymkode: cb084...dc2

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

tror du noen her inne vet det?

Anonymkode: cb084...dc2

Her er jo stadig noen som påberoper seg synskhet?

Skrevet

Lurer på det samme😭

Anonymkode: 6002c...770

Skrevet

Viktigste for meg er at det er varmt i Juli og August, Mai og Juni er ikke så nye. vi hadde veldig unormal sommer i fjor , den var ikke normal, mer normalt i år

Anonymkode: bfafc...56f

Skrevet

Vi er fortsatt i Mai da... Fra midten av juni pleier det å bli brukbart i Oslo. 

Skrevet

Oppsøker heller sommeren  for noen uker jeg🍹🌴

Anonymkode: 6093f...779

Skrevet

Kanskje sommervarmen kommer med sommeren? Mai er vår, og mai skal gjerne være litt kjølig. Mai kulde gjør bondens lader fulle, heter det jo. 14-18 grader er helt ok mai-temperatur. 

Anonymkode: 079d7...826

Skrevet

Her i Østfold har vi vært vant til en hetebølge i slutten av mai.

Den kom vel i april eller når det var en uke varmt. Er veldig spent på været denne sommeren. 

Anonymkode: 369f6...913

Skrevet

Jeg har trua på 14. juni. Til helga skal det snø. Jippi. 

Skrevet

Dere som sier at dette er normalt er jo helt på bærtur. (Jo vi vet at ifjor var helt spesielt). I år har vi nesten ikke vært ute på terrassen vår i mai. Det er iskaldt hver morning. Varmeovnen står fortsatt på. På fredag er det sommermåned og meldt 4 varmegrader om morningen. Igår meldte de om snø til fredag men det er heldigvis endret.

Dette er kaldere enn normalt.

Anonymkode: 3f0cd...862

Skrevet

Østlendinger slutt å syt!

Anonymkode: 31631...86f

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Til sommeren. Vi er fremdeles i en vårmåned

Anonymkode: 11c7b...be0

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hallo. Vi er jo vant mer fint vær så det er faktisk verre for oss enn vestlendinger, trøndere og nordlænninger. 

Anonymkode: a86fa...af2

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en grunn til at jeg bor på Østlandet. Hadde jeg bodd i en annen landsdel hadde jeg flyttet pga klimaet. 

Og det er ikke normalt med maks temp på 13 grader når det er slutten av mai. Boblejakka pleier å være pakket bort for lengst.

Skrevet

V i har jo nettopp hatt en periode med god varme og masse sol. Har du allerede glemt det?

Anonymkode: 5e5be...9ce

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

V i har jo nettopp hatt en periode med god varme og masse sol. Har du allerede glemt det?

Anonymkode: 5e5be...9ce

Morsomt at så mange sier sånn. Fordi vi hadde 4 knallvarme dager i påsken kan man ikke lure på hvor vårmarmen i maj måned (og snart juni) blir av?

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og du klager ? Her er det meldt haggelbyger, og snø og sludd i høyere strøk. Jeg lengter også etter varmen nå.

Anonymkode: 667f9...ed7

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en grunn til at jeg bor på Østlandet. Hadde jeg bodd i en annen landsdel hadde jeg flyttet pga klimaet. 

Og det er ikke normalt med maks temp på 13 grader når det er slutten av mai. Boblejakka pleier å være pakket bort for lengst.

Her på nordvestlandet er vi vant med at det kan være 4 årstider på en dag :)  Her kan det være grått og kaldt, og mye vind, men også varmt og fint. I april i år, var det varmt og godt. I mai derimot kom snøen tilbake, vi bruker ikke å ha det så kaldt i mai.

Her er det faktisk været som er interessant her oppe. Jeg hadde ikke orket å bo en plass med mindre vær.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dere som sier at dette er normalt er jo helt på bærtur. (Jo vi vet at ifjor var helt spesielt). I år har vi nesten ikke vært ute på terrassen vår i mai. Det er iskaldt hver morning. Varmeovnen står fortsatt på. På fredag er det sommermåned og meldt 4 varmegrader om morningen. Igår meldte de om snø til fredag men det er heldigvis endret.

Dette er kaldere enn normalt.

Nemlig!

Skrevet
1 time siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Jeg har trua på 14. juni. Til helga skal det snø. Jippi. 

Snø?? Hvor?

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snø?? Hvor?

I høyereliggende strøk på Østlandet. 

Skrevet
21 minutter siden, sotosmor skrev:

Her på nordvestlandet er vi vant med at det kan være 4 årstider på en dag :)  Her kan det være grått og kaldt, og mye vind, men også varmt og fint. I april i år, var det varmt og godt. I mai derimot kom snøen tilbake, vi bruker ikke å ha det så kaldt i mai.

Her er det faktisk været som er interessant her oppe. Jeg hadde ikke orket å bo en plass med mindre vær.

Men da trenger du jo heller ikke be østlendinger slutte å syte😊 Aner ikke om det var du som skrev innlegget jeg svarte på, men jeg skrev dette som svar på at Østlendinger syter fordi det er kaldt i mai.. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I høyereliggende strøk på Østlandet. 

Jeg satser på at dette ikke er Oslo.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg satser på at dette ikke er Oslo.

Æhhh...

Sist jeg sjekket lå ikke Oslo spesielt høyt over havet, i alle fall ikke sentrumsområdene. 

I marka kan det kanskje, kanskje komme litt sludd, men risikoen er nok liten. Vi snakker nok heller om litt nordligere, høyereliggende strøk på Østlandet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...