Gå til innhold

Er denne kjolen fin i bryllup?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eller blir den for barnslig? Jeg er 35. Slank men en størrelse større enn modellen. Tror dere snittet på kjolen vil være lite flatterende?

https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/john-zack/maxikjoler/frill-sleeve-maxi-dress-rose-pink?intProductItemId=3224298&tm=58&gclid=Cj0KCQjwla7nBRDxARIsADll0kAeYYc1d78PMF-Rk0cruf6Vx7YRxi3jvMFwy1VIBQuLmUHlkAsSs-kaAnH4EALw_wcB

Anonymkode: b084d...10c

Synes ikke den så barnslig ut i det hele tatt :)

Var en fin kjole som vil passe helt supert i bryllup 👌

Hvis du liker den så synes jeg du skal gå for den!

Anonymkode: 94b77...c58

Skrevet

Kjolen i seg selv var ok, men snittet tenker jeg kan være litt vanskelig å bedømme. Det er en sånn typisk kjole man må prøve først. 

Skrevet

Litt vel tyggegummi-rosa etter min smak, og snittet er vanskelig å bedømme. Syns ikke den er barnslig da.

Skrevet

Altfor rosa for min smak

Anonymkode: 675e0...ea0

Skrevet

Nydelig kjole 😍

Hilsen hun som elsker farger 

Anonymkode: 6ffa6...d26

Skrevet

Kjolen ser fin ut på modellen, men du må nesten klikke den hjem og prøve den. Strikk i livet kan bli veldig stygt, men noen ganger er det fint. Kommer an på stoffet, snittet og kroppen som bærer den. Så den må nesten prøves....

Personlig ville jeg aldri vist meg i noe så rosa, men det spiller ingen rolle. Er du typen til det og liker det så er det helt greit.

Anonymkode: fe056...62f

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjolen ser fin ut på modellen, men du må nesten klikke den hjem og prøve den. Strikk i livet kan bli veldig stygt, men noen ganger er det fint. Kommer an på stoffet, snittet og kroppen som bærer den. Så den må nesten prøves....

Personlig ville jeg aldri vist meg i noe så rosa, men det spiller ingen rolle. Er du typen til det og liker det så er det helt greit.

Hva er så galt med å vise seg i noe som er så rosa?

Synes det er mye verre med folk som utelukkende går i grått, svart og andre "depressive" farger

Skrevet

Her er det nesten mer avgjørende hvilke farger du har. Dersom du er lys i huden, blond eller korthåret, vil det neppe bli så pent. Det er også en kjole som tar fokus bort fra figuren og opp til ansiktet, så den vil passe best til dem som har pent og/eller søtt ansikt.

Anonymkode: 61f80...530

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er så galt med å vise seg i noe som er så rosa?

Synes det er mye verre med folk som utelukkende går i grått, svart og andre "depressive" farger

Jeg sier da overhodet ikke at det er noe galt med det, jeg sier at om hun er typen til det og liker det er det helt okei.

Personlig liker jeg ikke rosa, mye mulig fordi jeg overhodet ikke kler fargen. Jeg er ikke depressiv i fargene i det hele tatt ;)

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det nesten mer avgjørende hvilke farger du har. Dersom du er lys i huden, blond eller korthåret, vil det neppe bli så pent. Det er også en kjole som tar fokus bort fra figuren og opp til ansiktet, så den vil passe best til dem som har pent og/eller søtt ansikt.

Hvorfor vil det ikke bli så pent hvis hi er korthåret?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor vil det ikke bli så pent hvis hi er korthåret?

Fordi kjolen har så mye stoff at den stjeler mye oppmerksomhet. For å kompensere for dette, bør HI ha langt hår, slik modellen har. Men det er bare min mening da. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mørk beigeblond, halvlangt hår og lys i huden men blir lett brun. Bryllupet er ikke før i juli så jeg rekker nok få litt farge på plass før det :) 

Anonymkode: b084d...10c

Skrevet

Ikke barnslig, men kan lett bli til at "kjolen bærer deg, og ikke du som bærer kjolen " hvis du skjønner hva jeg mener

Anonymkode: 3bc29...ef8

Skrevet

Åååhhh den var helt nydelig ! 🥰🙏🏼🌸

Anonymkode: d0ca9...c2c

Skrevet

Hvis du vil se ut som MumiMamma... 

Anonymkode: 08e01...e9b

Skrevet

Synes det er svært få som kler strikk i livet. Synes faktisk ikke modellen her kledde det heller . Ellers er kjolen fin

Anonymkode: b5117...dc3

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øh... Den var litt mer i den harry gata. Igjen - kan bli fint og avhengig av hvem som bærer den. Men noe sier meg at det ikke nødvendigvis er snitt over armen og dyp kløft HI er ute etter...

Anonymkode: d6df9...a3e

Skrevet

Syntes den så litt billig ut. Dårlig stoff og passform. 

Anonymkode: e334d...220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...