Gå til innhold

Klubb juni


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er min tur til å ha klubb i juni. Jeg tenker tacosuppe til mat. Til kaffi tenkte jeg først ostekake, men juni er en travel måned med selskap og planlegging av forskjellige arrangement så lurte heller på å kjøpe jordbær og vaniljesaus. Går det ann? Så usikker på meg selv og vil at det skal bli bra 🙈

Anonymkode: e9b7a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med skikkelig god is og bær? Altså Royal sine is, gjerne to-tre helt ulike smaker. Is og bær er en sikker vinner, alle liker minst en av delene, de fleste elsker kombinasjonen. 

Anonymkode: 9b38b...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for is og litt div å ha på av sauser, nonstop osv. Gjerne noen jordbær eller rørte jordbær til å ha på også.

Ellers er jo kladdekake superenkelt å lage, ser bra ut og er veldig godt. En kladdekake, vaniljeis og jordbær er helt knall. Ha jordbærene oppå kaka og server med vaniljeis. Tar ikke lang tid, men ser veldig proft ut ;)

https://frutimian.no/2019/03/05/kladdkake/

Jeg pleier steke kaken littegrann lenger så den blir litt fastere i midten, men ikke gjennomstekt. Avkjøler den og har bær på toppen, f.eks jordbær og blåbær også et lite melisdryss. Blir veldig bra.

Anonymkode: 240e3...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville gått for is og litt div å ha på av sauser, nonstop osv. Gjerne noen jordbær eller rørte jordbær til å ha på også.

Ellers er jo kladdekake superenkelt å lage, ser bra ut og er veldig godt. En kladdekake, vaniljeis og jordbær er helt knall. Ha jordbærene oppå kaka og server med vaniljeis. Tar ikke lang tid, men ser veldig proft ut ;)

https://frutimian.no/2019/03/05/kladdkake/

Jeg pleier steke kaken littegrann lenger så den blir litt fastere i midten, men ikke gjennomstekt. Avkjøler den og har bær på toppen, f.eks jordbær og blåbær også et lite melisdryss. Blir veldig bra.

Anonymkode: 240e3...292

Den er kanskje best om den serveres lunken/nysteikt?

Anonymkode: e9b7a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den er kanskje best om den serveres lunken/nysteikt?

Anonymkode: e9b7a...0ee

Den er god lunken/nystekt, men også kald.

 

Anonymkode: 240e3...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær er davel helt innafor!👍

Hyggelig å møtes selv om serveringen er enkel, jeg hadde blitt kjempeglad for jordbær😊

Anonymkode: 71637...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jordbær er davel helt innafor!👍

Hyggelig å møtes selv om serveringen er enkel, jeg hadde blitt kjempeglad for jordbær😊

Anonymkode: 71637...97c

Takk🙈 vi har veldig gode bær altså, de er kjent over store deler av landet. 

Anonymkode: e9b7a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller is enn vaniljesaus, og ha gjerne noe mer topping enn bare jordbær.

Tacosuppe til voksne damer hadde jeg stusset mer over. Det er da andre ting som er like enkelt, men vesentlig bedre. Pai feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, HeiteH skrev:

Heller is enn vaniljesaus, og ha gjerne noe mer topping enn bare jordbær.

Tacosuppe til voksne damer hadde jeg stusset mer over. Det er da andre ting som er like enkelt, men vesentlig bedre. Pai feks.

Tror tacosuppe går greit. Dei andre har hatt Nacos, to har hatt pizza, ei har tidligere hatt tacosuope og ei ost og kjeks. Av og til kake, og av og til kun kaffi, frukt og sjokolade. HI

Anonymkode: e9b7a...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...