Gå til innhold

Spørsmål til du som jobber i BHG, ubunden tid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Slik som denne uken når det er flere dager fri, har dere likevel 4 timer ubunden tid? Eller tar dere de dagene dere er på jobb? 

Og om det er planleggings dag har alle like mange timer på jobb. Tar dere den tiden igjen en annen dag?

Anonymkode: 020b3...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slik som denne uken når det er flere dager fri, har dere likevel 4 timer ubunden tid? Eller tar dere de dagene dere er på jobb? 

Og om det er planleggings dag har alle like mange timer på jobb. Tar dere den tiden igjen en annen dag?

Anonymkode: 020b3...207

FlTar de dagene vi er på jobb. De dagene som vi har fri, trenger jo ikke å planlegges.

Anonymkode: 33dbf...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tar ut ubunden tid denne uka også. Min plantid brukes for tiden til å gjøre ferdig avslutningspermer med bilder og ord, planlegge neste års gruppe, gjøre klart alt til nye barn i tillegg til alt det vanlige. 

 

Anonymkode: 1f85c...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turnusen vår går uavhengig av tilfeldige fridager. På torsdag skulle jeg hatt tidligvakt og plantid. Det utgår da naturlig nok - jeg kan ikke overføre de timene til en annen dag.

Når det er sagt så jobber jeg de plantid-timene som trengs uavhengig av om fridagene faller sånn eller slik. noen uker blir det mindre plantid men andre uker blir det mer. Vi har noen plantid-timer på arbeidsplassen og noen ubundne.

Anonymkode: 3cc13...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å få til fire timer selv om det er fridager og andre ting. Plantid går ofte ut ellers, så kan vi ta plantid må vi nesten gjøre det. Ligger nok mange timer i minus, selv om pedagogene i bhg SKAL ha fire timer i uka. 

Anonymkode: 9ca5e...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

vi skal jo ha 4 timer i uken. Og slik som denne uken får jeg bare 2.5 t ubunden tid. 

Trodde det var vanlig at det skulle være 4 timer uavhengig av fridager. 

Anonymkode: 020b3...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar.

vi skal jo ha 4 timer i uken. Og slik som denne uken får jeg bare 2.5 t ubunden tid. 

Trodde det var vanlig at det skulle være 4 timer uavhengig av fridager. 

Anonymkode: 020b3...207

Hva mener du med st du bare får 2,5 t?

hvis plantiden din er ubunden kan du jo i praksis ta den når du vil...

Anonymkode: 3cc13...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slik som denne uken når det er flere dager fri, har dere likevel 4 timer ubunden tid? Eller tar dere de dagene dere er på jobb? 

Og om det er planleggings dag har alle like mange timer på jobb. Tar dere den tiden igjen en annen dag?

Anonymkode: 020b3...207

Jeg har fortsatt ubundne tid 4 timer, men hvis plantiden min er på en dag som bhg er stengt. Så tar jeg en annen dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...