Gå til innhold

Rhodos!! Noen som skal dit i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når og hvor? Noen gode tips til hva som er verdt å se ? 

Anonymkode: eaa98...93a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Rhodos? Er stor forskjell på vest og østkysten, alder på barn, interesser hos dere, leie bil, kjøre buss .....

Skrevet
1 minutt siden, Pæddan skrev:

Hvor i Rhodos? Er stor forskjell på vest og østkysten, alder på barn, interesser hos dere, leie bil, kjøre buss .....

2 gutter på 11 og 12. Vi kan gjerne leie bil. Vi skal holde til i kallithea . Hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

2 gutter på 11 og 12. Vi kan gjerne leie bil. Vi skal holde til i kallithea . Hi

Fint utgangspunkt å være i det området. Leid bil selv og kjørt til Lindos hvor vi badet og gikk opp til borgen. For å ikke snakke om solnedgang i Pefkos :)

Hvis dere er av den aktive familien så anbefaler jeg å klatre/ gå opp på Tsambikihøyden i Kolimbia som er rett ved dere. Ellers er det er stort utvalg av Watersports på Falirakistranden.

Hva med en båttur til Symi fra havna i byen? Verdt et besøk mener nå jeg :)

Gamlebyen liker jeg å rusle i på kveldstid. Vet også mange drar på slike safari til sommerfugldalen, men alt avhenger hva dere orker i varmen og interesser :)

Skrevet

Glemte å nevne Waterworld😂

Skrevet
1 minutt siden, Pæddan skrev:

Fint utgangspunkt å være i det området. Leid bil selv og kjørt til Lindos hvor vi badet og gikk opp til borgen. For å ikke snakke om solnedgang i Pefkos :)

Hvis dere er av den aktive familien så anbefaler jeg å klatre/ gå opp på Tsambikihøyden i Kolimbia som er rett ved dere. Ellers er det er stort utvalg av Watersports på Falirakistranden.

Hva med en båttur til Symi fra havna i byen? Verdt et besøk mener nå jeg :)

Gamlebyen liker jeg å rusle i på kveldstid. Vet også mange drar på slike safari til sommerfugldalen, men alt avhenger hva dere orker i varmen og interesser :)

Vi liker at det skjer litt og vi må absolutt røre på oss. Veldig spent på varmen og om det blir fryktelig høy luftfuktighet . Vi skal være der 2 uker i juli . Hi 

Skrevet

Har vært der i juli og opplevd 1 dag med regn feks. Ligger på 30+ i grader og hetebølger kan så klart forekomme. Luftfuktigheten orker jeg ikke å snakke om😮 Synes den stort sett alltid er høy om kvelden, men avvik kan så klart forekomme. Blir fort avklimatisert jeg, så alt kan tilvennes. God Tur!

Skrevet
Akkurat nå, Pæddan skrev:

Har vært der i juli og opplevd 1 dag med regn feks. Ligger på 30+ i grader og hetebølger kan så klart forekomme. Luftfuktigheten orker jeg ikke å snakke om😮 Synes den stort sett alltid er høy om kvelden, men avvik kan så klart forekomme. Blir fort avklimatisert jeg, så alt kan tilvennes. God Tur!

Takk takk😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...