Gå til innhold

Rhodos!! Noen som skal dit i sommer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når og hvor? Noen gode tips til hva som er verdt å se ? 

Anonymkode: eaa98...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i Rhodos? Er stor forskjell på vest og østkysten, alder på barn, interesser hos dere, leie bil, kjøre buss .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pæddan skrev:

Hvor i Rhodos? Er stor forskjell på vest og østkysten, alder på barn, interesser hos dere, leie bil, kjøre buss .....

2 gutter på 11 og 12. Vi kan gjerne leie bil. Vi skal holde til i kallithea . Hi

Anonymkode: eaa98...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

2 gutter på 11 og 12. Vi kan gjerne leie bil. Vi skal holde til i kallithea . Hi

Anonymkode: eaa98...93a

Fint utgangspunkt å være i det området. Leid bil selv og kjørt til Lindos hvor vi badet og gikk opp til borgen. For å ikke snakke om solnedgang i Pefkos :)

Hvis dere er av den aktive familien så anbefaler jeg å klatre/ gå opp på Tsambikihøyden i Kolimbia som er rett ved dere. Ellers er det er stort utvalg av Watersports på Falirakistranden.

Hva med en båttur til Symi fra havna i byen? Verdt et besøk mener nå jeg :)

Gamlebyen liker jeg å rusle i på kveldstid. Vet også mange drar på slike safari til sommerfugldalen, men alt avhenger hva dere orker i varmen og interesser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pæddan skrev:

Fint utgangspunkt å være i det området. Leid bil selv og kjørt til Lindos hvor vi badet og gikk opp til borgen. For å ikke snakke om solnedgang i Pefkos :)

Hvis dere er av den aktive familien så anbefaler jeg å klatre/ gå opp på Tsambikihøyden i Kolimbia som er rett ved dere. Ellers er det er stort utvalg av Watersports på Falirakistranden.

Hva med en båttur til Symi fra havna i byen? Verdt et besøk mener nå jeg :)

Gamlebyen liker jeg å rusle i på kveldstid. Vet også mange drar på slike safari til sommerfugldalen, men alt avhenger hva dere orker i varmen og interesser :)

Vi liker at det skjer litt og vi må absolutt røre på oss. Veldig spent på varmen og om det blir fryktelig høy luftfuktighet . Vi skal være der 2 uker i juli . Hi 

Anonymkode: eaa98...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært der i juli og opplevd 1 dag med regn feks. Ligger på 30+ i grader og hetebølger kan så klart forekomme. Luftfuktigheten orker jeg ikke å snakke om😮 Synes den stort sett alltid er høy om kvelden, men avvik kan så klart forekomme. Blir fort avklimatisert jeg, så alt kan tilvennes. God Tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pæddan skrev:

Har vært der i juli og opplevd 1 dag med regn feks. Ligger på 30+ i grader og hetebølger kan så klart forekomme. Luftfuktigheten orker jeg ikke å snakke om😮 Synes den stort sett alltid er høy om kvelden, men avvik kan så klart forekomme. Blir fort avklimatisert jeg, så alt kan tilvennes. God Tur!

Takk takk😊

Anonymkode: eaa98...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...