Gå til innhold

Silikon bryster


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen med erfaring kan svare på noen spørsmål om silikon bryst.

1. Hvor lenge er det normalt at brystene er harde etter silikon brystoperasjon. Det har gått 2 uker og di er fortsatt steinharde.

2. Jeg ble litt skuffa siden brystene mine ser litt for ungdommelige ut (altfor faste). Jeg ønska selv å få dråpe protese men kirurgen anbefalte di runde. Så nå ser det ut som jeg har bryster som en 16 åring og jeg er 40. Vil di «sægge» etter hvert eller vil det ta flere år?

Anonymkode: 722d8...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine var harde i mange uker, kanskje seks uker før begge la seg bedre til. Nå er de seks måneder og jeg er kjempefornøyd. Kan ikke se at jeg har silikon når jeg har klær på. Mine henger ikke, har runde. Men de har falt fint på plass, om du skjønner.

Anonymkode: 611be...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine var harde i mange uker, kanskje seks uker før begge la seg bedre til. Nå er de seks måneder og jeg er kjempefornøyd. Kan ikke se at jeg har silikon når jeg har klær på. Mine henger ikke, har runde. Men de har falt fint på plass, om du skjønner.

Anonymkode: 611be...2b8

Falt fint på plass som i at di ikke er altfor faste? Mine ser ut som jeg har push up-bh. Jeg tok 250 i, var bare for å fylle på litt etter at jeg gikk ned 12kilo. Er vell bare stressa for om jeg har gjort en tabbe. Ville jo det skulle se mest mulig naturlig ut. Nå strutter di altfor mye (for min alder) og som nevnt veldig harde. Må vell bare smøre på med tålmodigheten da 😐

Anonymkode: 722d8...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Hvorfor anbefalte h* Hørtes kjempe merkelig ut i og med at du ønsket Anatomiske 🤔

tok ca 2-3 mnd så var de ganske myke.. de droppet etter 6 mnd omtrent. De har vært kjempe myke de siste årene og mange har ikke merket forskjell :)

Anonymkode: d869c...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Falt fint på plass som i at di ikke er altfor faste? Mine ser ut som jeg har push up-bh. Jeg tok 250 i, var bare for å fylle på litt etter at jeg gikk ned 12kilo. Er vell bare stressa for om jeg har gjort en tabbe. Ville jo det skulle se mest mulig naturlig ut. Nå strutter di altfor mye (for min alder) og som nevnt veldig harde. Må vell bare smøre på med tålmodigheten da 😐

Anonymkode: 722d8...910

Jeg tipper de går seg til litt. De må jo få tid til å finne seg til rette i kroppen din. Og ja ikke minst vil tyngdekraften påvirke dem etterhvert. Dette med formen på puppene er jo smak og behag. Ikke minst en moteting. Akkurat nå er det kanskje mest mote med mer naturlige ‘dråpeformede silikonbryster. Men nå etterhvert som silikon bare blir mer og mer vanlig og akseptert, så vil nok de runde, som kanskje ser litt mer falske ut, bli moderne igjen. Så med andre ord. Om det er fordi du ville ha dem mest mulig naturlige i utseende fordi du ikke vil bli avslørt som ‘jukser’;) Så tror jeg ikke du skal henge deg opp i dette, med tanke på hvor vanlig det holder på å bli;)

Jeg er selv 39 år og ønsker litt puppejuks nå etterhvert. Da ønsker jeg dem faktisk selv litt ekstra runde og spretne. Nettopp fordi jeg ønsker at de skal gi meg et litt mer ungdommelig utseende lengst mulig. Fordi jeg vet de også vil sige og se ‘eldre’ ut etterhvert. Merker jeg har eldest svært mye i utseende bare siste 4 årene med småbarn og vil bruke de virkemidlene jeg kan mtp hva jeg kan ta meg råd til.

 

Når alt dette er sagt, så kan det jo høres ut som kirurgen din overkjørte ønskene dine litt under konsultasjonen. Han lyttet tydeligvis ikke til deg og kjørte litt sitt eget løp? Så det er absolutt lov å klage her syns jeg. Er firmaet seriøst og ønsker å bevare sitt gode navn og rykte, så hjelper han/hun deg til å få brystene mer tilbake i den formen du ønsket kostnadsfritt. Evt reduksjon i prisen. Nettopp denne fordelen ved at vi faktisk kan klage ‘på produktet er jo hovedgrunnen til at de aller fleste velger å fikse på ting hjemme i Norge og ikke i utlandets selv om dette er vanvittig mye billigere.

Dette blir også min hovedgrunn til å gjøre kirurgiske inngrep her.

Lykke til!

Anonymkode: 0ac27...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 3 første månedene følte jeg at jeg gikk med 2 frontlykter, så ble de både mykere og datt litt ned. Tok ikke lange tiden før de var myke, og så naturlige ut. Nå er det ingen som tror jeg har silikon, heller ikke de som tar på de. De hopper og oppfører seg helt likt som naturlige bryst.

Anonymkode: 9d96c...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar alle;-)

Glemte å nevne ein viktig sak da. Silikonen min ligger bak muskelen. Har dere også det. Vil det fortsatt få litt heng når den er der bak? 

Anonymkode: 722d8...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det husker jeg ikke, men det var garantert lengre enn to uker. Etter to uker stakk de jo rett ut og kjentes ut som to kampesteiner. De ble nok gradvis mykere de neste månedene, tror jeg. Nå er det to år siden og de både kjennes og ser naturlige ut. De henger mye mer ned og har fått en normal puppeform. Selv dem som har sett meg i bikini og i dusjen vet ikke at det er silikon nå.

Anonymkode: 3d1f5...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine var harde i flere mnd. Nå er de like myke som mannens bryster 😂. De har synket også. Jeg har under muskelen, la inn 260. 

Anonymkode: 3164c...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine var harde i flere mnd. Nå er de like myke som mannens bryster 😂. De har synket også. Jeg har under muskelen, la inn 260. 

Anonymkode: 3164c...7a2

Kan legge til at de var som murstein i starten. Som å ta på en hard stein!

Anonymkode: 3164c...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har over muskel. I begynnelsen følte jeg at puppene mine var sprengt og at de satt oppe i halsen på meg. De har lagt seg i riktig høyde på brystet er det jeg mente over her. 

Dette med anatomisk/runde kan (de fleste) kirurger. Man kan ha sett for seg noe i forkant, men de (fleste) er gode på å vurdere hva du trenger ut ifra det utgangspunktet du har og resultatet du ønsker. Jeg ville stolt på kirurgen, og i hvert fall ikke dømt puppene før det har fått minimum seks måneder. Gi det tid. To uker er ingenting.

Anonymkode: 611be...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Må innrømme jeg fikk litt mer indre ro nå. Hadde totalt panikk en stund 🙈 Har googlet meg ihjel og fant liksom ikke svar på det jeg lurte på. Så tusen takk for svar alle sammen. 

God pinse

Anonymkode: 722d8...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er 5 mnd gamle nå og er blitt veldig myke. Og de henger litt på en måte som gjør at de ser helt naturlig ut. Jeg ble frarådet dråpeformede for de har en tendens til og snu seg og lettere med hard kapsling. Er nesten 40 selv. Tok 375 gram under muskel. Superfornøyd! Og ikke minst har sexlivet tatt seg betraktelig opp!!

Anonymkode: 2bbf5...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...