Gå til innhold

I starten av ett forhold hvor ofte forventer du sex da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde du vært like interessert hvis mannen har potensproblemer? 

Anonymkode: ad1aa...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om vi møttes daglig - sex daglig, minst en gang :D

Om jeg ville vært like interessert hvis mannen hadde potensproblemer? Njæi.... det kommer helt an på...

Kommer an på årsaken til problemene. Har vært med menn som har vært usikre i starten fordi det er ny partner, men det har jo roet seg fort. Da har vi også snakket om hvor mye sex vi normalt liker å ha i et forhold, ikke bare i startfasen, og svarene har vært slik at det har beroliget meg og gitt meg tålmodighet - og det har det vært verdt ;)

Hvis mannen har slike problemer og ikke har tenkt å finne ut årsaken, da hadde jeg vinket farvel til ham uansett, for da tar han ikke ansvar for egen seksualitet eller for et forholds sexliv - og kanskje har han heller aldri hatt særlig stor sexlyst.

Er det sykdom som ligger bak, da kunne jeg kanskje vurdert det om mannen ellers var fantastisk. Men da måtte han ha hatt den innstillingen at sex er mye mer enn bare penetrering, og at han var innstilt på å ha et aktivt sexliv likevel, men da ev. tilfredsstille meg på andre måter.

Hva mener du selv, Hi? Hva er årsaken til problemene hans?

Anonymkode: f189a...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen sier jeg ble stivere før. Altså før han traff meg. Ville du reagert på det.blitt såret?

Anonymkode: ad1aa...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis mannen sier jeg ble stivere før. Altså før han traff meg. Ville du reagert på det.blitt såret?

Anonymkode: ad1aa...676

Selvfølgelig! 

Anonymkode: be495...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis mannen sier jeg ble stivere før. Altså før han traff meg. Ville du reagert på det.blitt såret?

Anonymkode: ad1aa...676

Nei, hvorfor skulle jeg bli såret fordi han ikke fungerer som han har brukt å gjøre?

Jeg hadde spurt ham hva han mente var årsaken, om han har fått potensproblemer, om han driter i kosthold og trening, om han stresser for mye eller annet? (røyking og drikking kan også hemme potensen)

 

Anonymkode: f189a...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I starten av forholdet møttest vi ofte, og vi hadde alltid sex, som oftest mange ganger om dagen.

Anonymkode: a9414...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger om dagen de dagene vi er sammen. Har ca 3 ganger om dagen enda, nå etter 9mnd😅

Anonymkode: 057e6...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flere ganger om dagen de dagene vi er sammen. Har ca 3 ganger om dagen enda, nå etter 9mnd😅

Anonymkode: 057e6...e9d

Ja, mange gonger om dagen her og, og etter snart to år 2-3 gonger om dagen når han er heime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen, ved hver anledning. 

Ved potensproblemer hadde jeg skygget banen. 

Om han sa han ikke hadde det før han redd meg hadde jeg tenkt han ikke var interesert i meg

Anonymkode: 34cef...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...