Gå til innhold

En ung gutt/mann.. Voldelig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En ung gutt/mann er ute på tur med hund, der hunden får fart på en katt. Hunden drar voldsomt og gutten får sleng på armen, drar i automatikk tilbake hunden og blir litt fart. Hunden står på bena men er jo tydelig flyttet i rykket. 

Gutten/mannen blir tydelig lei seg i ettertid og sier at det ble automatisk reaksjon og mener selv at det ikke var greit gjort. 

Er dette voldelig tendenser? 

Anonymkode: 4b033...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er overhørte meninger fra diskusjon i nabolaget. Så gjerne noe annet svar så en kan få bekreftelse på hva folk mener. 

Anonymkode: 4b033...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han sint ut? Kjeftet han på hunden? Slo eller sparket? 

Om hunden plutselig drar til og man sliter litt med å holde igjen er det jo vanlig å prøve alt man har for å dra til seg hunden. 

Anonymkode: 0b808...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke sint. Bare så ut som det gjorde vondt og få vridd armen, da hunden dro plutselig i motsatt retning. Han hverken slo eller sparket, eller kjeftet på hunden. 

Bare dro tilbake og ble lei seg for den voldsomme farten det ble. 

Anonymkode: 4b033...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke sint. Bare så ut som det gjorde vondt og få vridd armen, da hunden dro plutselig i motsatt retning. Han hverken slo eller sparket, eller kjeftet på hunden. 

Bare dro tilbake og ble lei seg for den voldsomme farten det ble. 

Anonymkode: 4b033...c45

Så var det naboer som reagerte på det de så? Eller gutten som er lei seg for at hundeb kunnen blitt skadet?

Anonymkode: 0b808...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboer som mente det måtte være vold inne i bilde av hendelsen. Og gutten det er prat på var lei seg så klart. 

Anonymkode: 4b033...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en fin gutt synes jeg.  Hunden som var litt voldelig. 🤣

Anonymkode: 34698...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det fremstilles her virker det absolutt ikke voldelig. Stakkars gutt. Naboene koker suppe på en spiker. 

Anonymkode: ad5df...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene, hvordan klarte dette bli en problemstilling i det hele tatt bland disse naboene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er få ting som er mer moderne enn å finne feil og problematisere gutters væremåte.

Og selv om dette var en "ikke-sak," så blir den litt verre når den snakkes om. Alle som hører om dette og kjenner gutten vil tenke på hendelsen når de ser gutten og være litt mer våken rundt hans oppførsel. Terskelen vil være svært lav for å komme med neste kommentar. Da vil to ikke-saker bli en større sak sammen.

Sånne ikke-saker er aller verst for gutter som jobber i barnehage. Se bare alt det tullet som enkelte har skrevet på forumet her. Vanlige arbeidsoppgaver blir stadig vridd om til noe farlig. Min sønn skal få gjøre hva han vil, unntatt å arbeide i omsorgsyrker. Rett og slett på grunn av alt sprøyt som folk er kapable å gulpe opp og spre av usanne rykter.

Anonymkode: 1f027...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke sint. Bare så ut som det gjorde vondt og få vridd armen, da hunden dro plutselig i motsatt retning. Han hverken slo eller sparket, eller kjeftet på hunden. 

Bare dro tilbake og ble lei seg for den voldsomme farten det ble. 

Anonymkode: 4b033...c45

Da synes jeg ikke du skal bekymre deg mer om bygdesladderbehovet til folk. 

Dette er ikke voldelige tendenser.

Anonymkode: d1222...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg napper også tilbake min hund ved slikt. Men jeg har tatt et valg om å bruke sele for å skåne nakken han mot nettopp slike situasjoner. Jeg anser meg selv som en snill og dyrekjær person altså. 

Et slikt rykk i bånd når hunden går i halsbånd kan gjøre litt vondt altså. Mim forrige hund gjorde dette mot seg selv en gang han sto bunnet. Han fikk strekk i nakken. Etter det har jeg aldri brukt halsbånd annet enn når jeg aktivt trener lydighet. 

Anonymkode: 3b1ec...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle selvfølgelig sluppet hunden og latt den ta katten🙄 Altså virkelig? Gutten er jo bare ansvarlig som passer på bikkja! Nå får folk roe seg med ass..

Anonymkode: 88df7...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...