Gå til innhold

Aldri om jeg hadde trodd🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde fest igår, bare noen vennepar var over.Lenge mellom hver gang jeg drikker og kjenner det fort etter noen shotter.Vi hadde drikkeleker og jeg ble med kompisen til mannen min på et rom for vi skulle skifte til et kostyme....

idet jeg tar av meg blusen drar han meg inntil seg og sier han alltid har hatt lyst på meg....jeg ble så paff, men blåste det bare bort da....vi gikk ut igjen til de andre, fortsatte leken....for å gjøre en lang historie kort så endte kvelden med trekant mellom mannen min, meg og denne kompisen....helt vilt deilig!!aldri hatt så sterke orgasmer før....mannen sier han nøt å se han knulle meg....trodde virkelig ikke dette var noe for oss, men😁

Anonymkode: 318b6...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Not my cup of tea... men hvis dere alle likte det, så er det jo greit.

Bare håpe at det ikke blir kleint med at dere har hatt sex med en såpass nær kompis...

Anonymkode: a2577...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det går fint jeg...ble litt overraska over meg selv, men angrer ikke. Vi har vært sammen med han og noen andre idag på dugnad...akkurat som ingenting hadde hendt

Anonymkode: 318b6...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. 

Har du og mannen snakket om å ha trekant tidligere da? Også kompisen til mannen da. 😉

Anonymkode: e667f...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell...han har nevnt det før bare sånn enkelt, ikke noe vi har planlagt eller sett for oss skulle hende.

Ja det var himmelsk deilig, tror jeg hørte englene sang🤣🤣 Håper å få med mannen en gang til😍Helt nydelig å ha to menn som tar på deg og tenner på deg....sukk må gjentas

Anonymkode: 318b6...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe det går i orden da. Og at alle beholder forhold og vennskap. 

Lykke til. 

Anonymkode: e667f...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja heldig ja...🙈aldri hatt en så deilig opplevelse...alt gikk så smooth👌🏻Deilig å komme med kompisen i ene hullet og mannen med fingre i det andre.....ikke landet enda jeg

Anonymkode: 318b6...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja heldig ja...🙈aldri hatt en så deilig opplevelse...alt gikk så smooth👌🏻Deilig å komme med kompisen i ene hullet og mannen med fingre i det andre.....ikke landet enda jeg

Anonymkode: 318b6...53a

Du klarte ikke å komme på noe bedre å trolle om altså

Anonymkode: a4a60...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du klarte ikke å komme på noe bedre å trolle om altså

Anonymkode: a4a60...c0a

True story...var mye villere når jeg var i 20 årene, men hadde ikke trodd det her nå...Men ser jo blant flere bekjente at dette er ikke akkurat uvanlig...

Anonymkode: 318b6...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

True story...var mye villere når jeg var i 20 årene, men hadde ikke trodd det her nå...Men ser jo blant flere bekjente at dette er ikke akkurat uvanlig...

Anonymkode: 318b6...53a

Korleis ser du det? Trur du bekjente fortel deg om at dei har har trekant med ein kompis?  Men for all del, så bra at du har hatt ei fin oppleving. (sjølv om eg har mine tvil, trur du er ein trollefar) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så vanskelig for dere å tro at sånne ting skjer? Hvilken stein lever dere under? Jeg har hatt trekant med venninna mi og hennes daværende, og venninna mi og min daværende. Det er deilig og hett, og uproblematisk når det funker!

Digg for deg, HI!

Anonymkode: 2cbc1...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig så vanskelig for dere å tro at sånne ting skjer? Hvilken stein lever dere under? Jeg har hatt trekant med venninna mi og hennes daværende, og venninna mi og min daværende. Det er deilig og hett, og uproblematisk når det funker!

Digg for deg, HI!

Anonymkode: 2cbc1...1d4

For meg er det måten hi skriver på som gjør at jeg tenker hun/han troller, ikke historien i seg selv

Anonymkode: a4a60...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tråder kan være trolige, helt til man begynner å beskrive med uvesentlige detaljer. Da høres det ut som noen som gir uttrykk for fantasier i stedet. 

Anonymkode: 980f9...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, HI er vel bare i ekstase enda da! Jeg har en elsker og sist vi hadde sex i skogen ga han meg tidenes orgasme på en trestubbe under stjernehimmelen. Det var så romantisk at jeg trodde jeg skulle dø på meg og jeg følte meg som en forelska drittunge i flere dager etterpå!

Anonymkode: 2cbc1...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Syngensang skrev:

Korleis ser du det? Trur du bekjente fortel deg om at dei har har trekant med ein kompis?  Men for all del, så bra at du har hatt ei fin oppleving. (sjølv om eg har mine tvil, trur du er ein trollefar) 

Er det så merkelig? Har hatt trekant med to menn jeg også, og jeg er en (tilsynelatende) vanlig og kjedelig lærerinne med 15 kilo ekstra på kroppen, hårete legger og klimakterieproblemer. 

Hva folk gjør i sengene sine vil forbause deg VELDIG hvis du syns denne tråden er sjokkerende altså.

Anonymkode: 09649...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det så merkelig? Har hatt trekant med to menn jeg også, og jeg er en (tilsynelatende) vanlig og kjedelig lærerinne med 15 kilo ekstra på kroppen, hårete legger og klimakterieproblemer. 

Hva folk gjør i sengene sine vil forbause deg VELDIG hvis du syns denne tråden er sjokkerende altså.

Anonymkode: 09649...497

Heng meg på enkelte andre her, det er skrivemåten, alle skildringane, detaljane, som gjer at eg får trollfølelse her. Men eg kan ta feil altså. Det har hendt før (trur eg😉). 

Tvilar ikkje på at folk driv med litt av kvart, og det får vere opp til folk så lenge alle har det bra er eg fornøgd eg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi man bruker detaljer så er det fantasi/troll? Latterlig. 

Folk lever i middelalderen😂

Anonymkode: 58c63...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, heldige du! Elsker trekanter jeg også! Og fantstisk sex sitter i kroppen i mange dager etterpå 😍😍 

Jeg har ikke har to menn sammen på flere måneder og det er altfor lenge!! Hadde riktignok trekant med elskeren min og en annen kvinne for et par uker siden. Det er digg men ingenting slår å bli tatt av to gode menn. 

Anonymkode: d4713...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 23.45, Anonym bruker skrev:

Vi hadde fest igår, bare noen vennepar var over.Lenge mellom hver gang jeg drikker og kjenner det fort etter noen shotter.Vi hadde drikkeleker og jeg ble med kompisen til mannen min på et rom for vi skulle skifte til et kostyme....

idet jeg tar av meg blusen drar han meg inntil seg og sier han alltid har hatt lyst på meg....jeg ble så paff, men blåste det bare bort da....vi gikk ut igjen til de andre, fortsatte leken....for å gjøre en lang historie kort så endte kvelden med trekant mellom mannen min, meg og denne kompisen....helt vilt deilig!!aldri hatt så sterke orgasmer før....mannen sier han nøt å se han knulle meg....trodde virkelig ikke dette var noe for oss, men😁

Anonymkode: 318b6...53a

Du er syk i hodet.

Anonymkode: 3a81a...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...