Gå til innhold

Bekkeløsning og kiropraktor


lykkeliggravid34

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 10 og lurer på om jeg har fått bekkenløsning. Sliter med å sitte og gå, og det er vondt å skifte stilling i sengen. Smerten er lokalisert rundt venstre hofte, og ved brå bevegelser stråler det smerte i det samme området. Skal til kiropraktor i morgen og håper de kan gi meg behandling. Noen med erfaringer med kiropraktor? Er sykemeldt nå pga kvalme, men fortsetter det sånn som nå, ser jeg ikke for meg at jeg kommer i jobb igjen før fødselen:( Helt forferdelig dette her! Mitt første svangerskap så hadde håpt jeg kunne ha gledet meg over det, men akkurat nå er alt et slit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kiropraktor kan løsne opp låsninger. Hjalp meg masse. 

Anonymkode: 8e0a2...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 18.18, lykkeliggravid34 skrev:

Jeg er nå i uke 10 og lurer på om jeg har fått bekkenløsning. Sliter med å sitte og gå, og det er vondt å skifte stilling i sengen. Smerten er lokalisert rundt venstre hofte, og ved brå bevegelser stråler det smerte i det samme området. Skal til kiropraktor i morgen og håper de kan gi meg behandling. Noen med erfaringer med kiropraktor? Er sykemeldt nå pga kvalme, men fortsetter det sånn som nå, ser jeg ikke for meg at jeg kommer i jobb igjen før fødselen:( Helt forferdelig dette her! Mitt første svangerskap så hadde håpt jeg kunne ha gledet meg over det, men akkurat nå er alt et slit!

Ville gått til fysio. Løsna låsninga mi samme dag jeg var inne. Trengte kun  2 behandlinger. Og jeg hadde det så ille at jeg ikke kunne gå og var sykmeldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...