Gå til innhold

Er det mulig å fjerne et slikt arr?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et arr etter et sår i panna. Fikk det da jeg var ca 15. Hadde klemt en kvise, og så gikk det betennelse i såret. ble skikkelig dypt. Etterpå har det alltid vært et lite "søkk" i huden akkurat der, selv om selve arret ikke er særlig synlig. Nå som jeg begynner å bli eldre og huden litt slappere, vises plutselig det søkket veldig godt. Er det mulig å fjerne eller redusere det? 

Anonymkode: 3bfba...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør med noen som jobber med laser. Evnt sjekk ut om du kan sende bilde inn til en klinikk og få de til å vurdere.

Anonymkode: ddab1...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forsøkt med et 1 mm dermastamp som har samme prinsippet som micronål ruller. Jeg har selv redusert arrene mine betraktelig med en 0.5 mm dermaroller kombinert med en 1 mm dermastempel og White Lotus scar serum. 

Jeg har hatt acne (cystic) i flere omganger over mange år, dette skapte en arrete ru hud. Dermaroller behandlingen ha forvandlet huden min for nå er den frisk og fin. Får ofte høre at huden min gløder, det føles godt etter så mange år med problemhud. Jeg bruker enda dermaroller i ny og ned men nå er det mer for å forebygge rynker, gi bedre produktabsorbering samt å friske opp huden. 

Anonymkode: da3c8...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...