Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Har hatt samboer i 14 år og nå er det over.Jeg har ny partner og synes det er vanskelig med sex med han fordi jeg blir så usikker på meg selv og han vet ikke helt hvir han _skal_for å få meg til.... Jeg er vant til en mann som kjenner meg nesten bedre enn meg selv og vet akkurat hva han skal gjøre for å få meg til å komme.Den mannen jeg dater nå tenner jeg selvfølgelig helt vilt på, men han kjenner ikke kroppen min enda og jeg klarer ikke få orgasme med han...han er for hard med fingrene, for lite trykk med tunga osv....og jeg prøver å stønne og vise at det er godt når han er på riktig vei, men vi nailer ikke det helt....noen tips?😏Er nok ikke bare hans «feil», jeg burde sikkert slappe av mer også.... Anonymkode: ec22e...ab6
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Snakker du ikke med ham underveis, da? Sex er best å snakke om når man ikke har eller skal ha sex. Men underveis kan man komme med litt veiledning. "Ikke fullt så hardt akkurat der, for der er jeg så sensibel... nei, ikke så svakt, litt mer.... der, ja:" "Litt hardere press... litt mer opp/ned til høyre/venstre..." Du må ikke sammenligne denne helt nye med en som hadde brukt mange år på å lære seg din kropp å kjenne. Det å stønne litt innimellom er ikke tydelig nok når dere ikke kjenner hverandre. Han lærer nok å tolke dine småstønn etterhvert, men ikke forvent at han skal forstå forskjellene på dem tidlig i forholdet. Min erfaring er at i tillegg til å snakke om sex, og være tydelig underveis (uten å kritisere!), så hjelper det å vise i praksis hvordan du ønsker kommunikasjonen underveis. Fokuser på hans nytelse, spør ham underveis om det du gjør er godt, om han ønsker du skal endre stimuleringen litt, spør om det stønnet betyr at det er godt osv. - min erfaring er at en oppegående mann da også blir tydeligere i kommunikasjonen og mer oppmerksom når han skal gi meg nytelse også. Kommunikasjon og tydelighet. Og glem alt med din eks, ha tålmodighet med denne nye mannen og ikke forvent at han skal forstå kroppen din like godt som en som kjente deg seksuelt i 14 år. Anonymkode: 28e78...c0c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 Tusen takk for langt og godt svar😍 Jeg kan si «ååh litt hardere....»men redd for å «mase» for mye hvis du skjønner.At han føler han gjør bare feil🙈 Jeg spør han faktisk, hvis jeg foreks.suger han om hvordan han liker det...men han er også flink å si « det er så godt når du suger på ballene mine også....»🙈jeg synes det er flott jeg da.... Jeg får prøve litt til....sitter vell mye i huet mitt også som stopper ting opp litt. Anonymkode: ec22e...ab6
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #4 Skrevet 26. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for langt og godt svar😍 Jeg kan si «ååh litt hardere....»men redd for å «mase» for mye hvis du skjønner.At han føler han gjør bare feil🙈 Jeg spør han faktisk, hvis jeg foreks.suger han om hvordan han liker det...men han er også flink å si « det er så godt når du suger på ballene mine også....»🙈jeg synes det er flott jeg da.... Jeg får prøve litt til....sitter vell mye i huet mitt også som stopper ting opp litt. Anonymkode: ec22e...ab6 Tror det sitter mest i hodet ditt... har vært der selv Akkurat det du sier her er jo sånt som dere kan snakke om når dere ikke skal ha sex, bare sitter og snakker sammen i sofaen. En fin åpning er jo å fortelle ham hvor vilt du tenner på ham, men at du er litt usikker på hvordan han føler det mtp. akkurat dette - om du sier slike ting underveis? Og så kan du jo fortelle at du setter veldig pris på at han sier slike ting når du stimulerer ham (eks. med når du suger ham og han sier det er godt om du også suger ballene), men at du er redd for at han skal oppfatte det som masing om du sier slikt... og si at du er klar over at akkurat det kanskje er mest i ditt hode. Snakk om hvor viktig det med kommunikasjon er for at dere skal bli mest mulig samstemte og at dere fremdeles er i en bli-kjent-fase seksuelt. Det tar jo tid å bli så samstemte at man kjenner den andre så godt at man vet hva småbevegelser eller lyder eller pust detaljert sier. Om han f.eks. gjør noe som ikke er så godt, så har jeg funnet ut at istedenfor å si det, så kan du skifte fokuset hans... "du, kan du gjøre litt... " F.eks. om han holder på med deg nedentil, så kan du be ham stimulere brystene istedenfor. Noen ganger er det best å si rett ut at noe ikke fungerer for deg, men det er jo bare fakta. Men for at han ikke skal føle han gjør noe galt hver gang så fungerer det å be ham gjøre noe annet. Men snakk sammen uten at dere har sex. Når dere da har sex så kjenner dere igjen det dere snakket om, og det er lettere for å tenke at det som da blir sagt underveis er mer konstruktive forslag og ikke kritikk. I et sunt forhold er jo begge opptatt av at den andre har det godt, så dere jobber jo mot samme mål Anonymkode: 28e78...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå