Gå til innhold

Jeg var sammen med en mann i ett halvt år. I desember var jeg så lei. Han har store psykiske problemer.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han ringte meg mye å sendte mld. Men jeg orket ikke svare.Veldig dårlig av meg å bare gjøre sånn . Nå for noen dager siden merker jeg at jeg savner han . Sendte mld å skrev at jeg håper vi kan være venner. Men har ikke fått noen mld tilbake. 

Anonymkode: 853be...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herrefred. La mannen få fred. Du valgte å avslutte og ikke svare på henvendelser. Nå har han sluttet å ta kontakt og da kommer du på banen? Skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at han har store psykiske problemer? Og hvorfor savner du han nå hvis disse problemene var så slitsomt for deg?

Anonymkode: c7139...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke .plutselig tenker jeg på han igjen. 

Anonymkode: 853be...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han sleit meg ut psykisk. Jeg måtte kjøre å hente han. Handle inn å lage mat. Ja hva er det egentlig jeg savner? Kanskje jeg bare føler meg alene.

Anonymkode: 853be...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La mannen være i fred og fokuser heller på dine egne problemer - hvorfor du velger å behandle ham dårlig og hvorfor du da tror han skal være superglad for at du tar kontakt igjen etter å ha behandlet ham dårlig?

Skaff deg et liv!

Anonymkode: a1d89...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt problemer med å ta dette alvorlig. Du kuttet ut en person uten å gi noen begrunnelse, og nå er du snurt fordi vedkommende ikke svarer når det behager deg å ta kontakt? 

Anonymkode: cdfd9...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behandle han dårlig? Utdyp gjerne. Du tenker måten jeg avsluttet det hele på. Jeg tok hensyn til han hele veien . La til rette for at han skulle ha det best mulig.  Han er ekstremt kristen å tror han er utnevnt av Gud som en profet. Jeg var dritt lei det Jesus prate hele tiden.  Hadde han bare tatt tabletter så kanskje han fikk orden på hodet. 

Anonymkode: 853be...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Behandle han dårlig? Utdyp gjerne. Du tenker måten jeg avsluttet det hele på. Jeg tok hensyn til han hele veien . La til rette for at han skulle ha det best mulig.  Han er ekstremt kristen å tror han er utnevnt av Gud som en profet. Jeg var dritt lei det Jesus prate hele tiden.  Hadde han bare tatt tabletter så kanskje han fikk orden på hodet. 

Anonymkode: 853be...c95

Å bare kutte ham ut uten et ord er dårlig gjort! Spesielt siden han har psykiske problemer.

Å ut av det blå - etter at han sikkert har brukt tid og energi for å komme seg videre uten deg - plutselig tar kontakt igjen, det er også veldig dårlig gjort.

Og du innrømmer det jo, du har tatt kontakt med ham nå fordi du føler deg alene. Da er det i tillegg bare egoistisk av deg å ta kontakt med ham. Du understreker det jo veldig når jeg påpeker at det er dårlig gjort av deg å ta kontakt med ham igjen - hvor du da begynner å kritisere og dømme ham og latterliggjøre ham og si at han ikke tok ansvar for egen psykiske helse.

Hvis han var så ille som du skriver her så bør du kanskje gå i deg selv og finne ut hvorfor du likevel føler at du må ta kontakt med ham. Og hvorfor du i tillegg opplever det som vanskelig når han da (fornuftig nok!!) ikke svarer deg?

Gå i deg selv og rydd opp i dine egne problemer!

Anonymkode: a1d89...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å bare kutte ham ut uten et ord er dårlig gjort! Spesielt siden han har psykiske problemer.

Å ut av det blå - etter at han sikkert har brukt tid og energi for å komme seg videre uten deg - plutselig tar kontakt igjen, det er også veldig dårlig gjort.

Dette

Anonymkode: a67d5...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du plager en stakkars syk fyr fordi det er kjedelig å være alene??

Anonymkode: cfac9...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du plager en stakkars syk fyr fordi det er kjedelig å være alene??

Anonymkode: cfac9...959

Plager ikke han.Bare sendte en melding. Jeg har fortsatt følelser for han . Det er vanskelig. Vet ikke om jeg hører noe mer fra han.

Anonymkode: 853be...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Plager ikke han.Bare sendte en melding. Jeg har fortsatt følelser for han . Det er vanskelig. Vet ikke om jeg hører noe mer fra han.

Anonymkode: 853be...c95

Jo, det er hensynsløst av deg å ta kontakt med ham igjen etter å ha dumpet han uten et ord og så ta kontakt og bare ville være venner. At du ikke forstår det sier noe om deg som person. Du søker oppmerksomheten, det å ha noen i livet ditt, men trolig ikke han... for han har du jo på det lille du har skrevet her stort sett bare pratet dritt om.

Gjør deg selv og han en tjeneste - gå ut og skaff deg et liv selv og la ham være i fred.

Anonymkode: a1d89...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å bare kutte ham ut uten et ord er dårlig gjort! Spesielt siden han har psykiske problemer.

Å ut av det blå - etter at han sikkert har brukt tid og energi for å komme seg videre uten deg - plutselig tar kontakt igjen, det er også veldig dårlig gjort.

Og du innrømmer det jo, du har tatt kontakt med ham nå fordi du føler deg alene. Da er det i tillegg bare egoistisk av deg å ta kontakt med ham. Du understreker det jo veldig når jeg påpeker at det er dårlig gjort av deg å ta kontakt med ham igjen - hvor du da begynner å kritisere og dømme ham og latterliggjøre ham og si at han ikke tok ansvar for egen psykiske helse.

Hvis han var så ille som du skriver her så bør du kanskje gå i deg selv og finne ut hvorfor du likevel føler at du må ta kontakt med ham. Og hvorfor du i tillegg opplever det som vanskelig når han da (fornuftig nok!!) ikke svarer deg?

Gå i deg selv og rydd opp i dine egne problemer!

Anonymkode: a1d89...aeb

Hensynsløst å skrive en melding. Men jeg tenker jo fortsatt på han. Er det ikke verre om jeg aldri hadde gitt lyd fra meg igjen? Hvem er du egentlig bak anonym knappen?

Anonymkode: 853be...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det er hensynsløst av deg å ta kontakt med ham igjen etter å ha dumpet han uten et ord og så ta kontakt og bare ville være venner. At du ikke forstår det sier noe om deg som person. Du søker oppmerksomheten, det å ha noen i livet ditt, men trolig ikke han... for han har du jo på det lille du har skrevet her stort sett bare pratet dritt om.

Gjør deg selv og han en tjeneste - gå ut og skaff deg et liv selv og la ham være i fred.

Anonymkode: a1d89...aeb

Dette!

Anonymkode: cfac9...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hensynsløst å skrive en melding. Men jeg tenker jo fortsatt på han. Er det ikke verre om jeg aldri hadde gitt lyd fra meg igjen? Hvem er du egentlig bak anonym knappen?

Anonymkode: 853be...c95

Hvis du har ghosta han før, ja, så er det slemt å skrive melding etter 6 måneder. Det er å fucke med hodet hans! 

Anonymkode: cfac9...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hensynsløst å skrive en melding. Men jeg tenker jo fortsatt på han. Er det ikke verre om jeg aldri hadde gitt lyd fra meg igjen? Hvem er du egentlig bak anonym knappen?

Anonymkode: 853be...c95

Dette handler ikke om hvem jeg er, det er helt irrelevant.

Men ja, det er hensynsløst. For du gjør det i en egoistisk mening. Du kuttet ham ut uten et ord, uten noen forklaring - egoistisk. Så fant du ut at du var litt ensom og at det kunne være kjekt med litt kontakt med ham, men da kun på dine nye premisser som er vennskap og ikke et forhold slik dere hadde før - igjen egoisme. At du i tillegg gjør dette mot en mann som er psykisk syk, det viser at du har lite omtanke for ham og hans situasjon og at du nå kun har egoistiske grunner for å ta kontakt.

Han har brukt det siste halve året på å distansere seg fra deg som behandlet ham så dårlig i måten du dumpet ham på. Og nå skal du plutselig dukke opp og rote med hans følelser på nytt - fordi det passer deg nå som du er ensom.

Anonymkode: a1d89...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hensynsløst å skrive en melding. Men jeg tenker jo fortsatt på han. Er det ikke verre om jeg aldri hadde gitt lyd fra meg igjen? Hvem er du egentlig bak anonym knappen?

Anonymkode: 853be...c95

Nei, ikke når du ikke er interessert. Nå bare leder du han an, fordi du savner oppmerksomheten

Anonymkode: a67d5...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...