Gå til innhold

Ønsker meg en homofil mannlig venn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så du ønsker en homofil mannlig venn.

Antar det er fordi du liker gutte-venner og vil ikke ha 
1. En som ikke vil falle for deg
   - Er du virkelig så egoistisk at du tror alle vil falle for deg?
2. En som den mann/samboer/kjæreste ikke kan bli sjalu på/være redd for at noe skal skje
   - Da trenger du heller å gjøre noe med forholdet ditt

Anonymkode: 06399...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du ønsker en homofil mannlig venn.

Antar det er fordi du liker gutte-venner og vil ikke ha 
1. En som ikke vil falle for deg
   - Er du virkelig så egoistisk at du tror alle vil falle for deg?
2. En som den mann/samboer/kjæreste ikke kan bli sjalu på/være redd for at noe skal skje
   - Da trenger du heller å gjøre noe med forholdet ditt

Anonymkode: 06399...fea

Jeg har en slik venn og ingenting ovenfor stemmer! Min venn hjelper meg med alt fra sminke, hudpleie, klær og interiør fordi han KAN dette noe så veldig godt. Får tips og ser ting på en annen måte enn andre menn og til tider meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Pæddan skrev:

Jeg har en slik venn og ingenting ovenfor stemmer! Min venn hjelper meg med alt fra sminke, hudpleie, klær og interiør fordi han KAN dette noe så veldig godt. Får tips og ser ting på en annen måte enn andre menn og til tider meg selv :)

En "slik" venn? Altså en homofil venn? Kos måte å omtale vennen din på!

Jeg har også en homofil venn. Ble kjent med ham på studiet, vi oppdaget at vi samarbeidet veldig godt og delte mange av de samme interessene. Bortsett fra at han er gift med en annen mann, er det absolutt ingen ting som skiller ham fra mine andre mannlige venner. Ville aldri falt meg inn å spørre ham om hjelp til klær og sminke. Han er min venn fordi han er en person jeg liker og går godt sammen med, at han er homofil har ingen ting med saken å gjøre. 

Anonymkode: 30b45...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En "slik" venn? Altså en homofil venn? Kos måte å omtale vennen din på!

Jeg har også en homofil venn. Ble kjent med ham på studiet, vi oppdaget at vi samarbeidet veldig godt og delte mange av de samme interessene. Bortsett fra at han er gift med en annen mann, er det absolutt ingen ting som skiller ham fra mine andre mannlige venner. Ville aldri falt meg inn å spørre ham om hjelp til klær og sminke. Han er min venn fordi han er en person jeg liker og går godt sammen med, at han er homofil har ingen ting med saken å gjøre. 

Anonymkode: 30b45...e26

Hva er galt med å spørre om hjelp til klær og sminke? (Hvis dette er noe din homofile venn interesserer seg for, selvfølgelig). Det er jo helt vanlig mellom venninner, så skjønner ikke hvorfor det skulle være så galt i vennskap mellom en kvinne og en homofil mann? 

Anonymkode: f89d0...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med å spørre om hjelp til klær og sminke? (Hvis dette er noe din homofile venn interesserer seg for, selvfølgelig). Det er jo helt vanlig mellom venninner, så skjønner ikke hvorfor det skulle være så galt i vennskap mellom en kvinne og en homofil mann? 

Anonymkode: f89d0...dfd

Det er ikke noe galt i det, dersom det er noe han interesserer seg for. Det som er galt er å omtale sin homofile venn som en "slik". 

Anonymkode: 30b45...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at homofile ikke er en ensartet gruppe? Jeg anbefaler deg å se etter en venn uavhengig av seksuell legning.. 

Anonymkode: 175b0...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pæddan skrev:

Jeg har en slik venn og ingenting ovenfor stemmer! Min venn hjelper meg med alt fra sminke, hudpleie, klær og interiør fordi han KAN dette noe så veldig godt. Får tips og ser ting på en annen måte enn andre menn og til tider meg selv :)

En slik venn?

Anonymkode: 20e71...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

En slik venn?

Anonymkode: 20e71...bd1

Å bli krenket på andres vegne er den nye folkehobbyen... 😉

Jeg har flere homofile venner og ingen av dem hadde brydd seg filla om å bli kalt en slik venn. 

Anonymkode: 7bb02...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å bli krenket på andres vegne er den nye folkehobbyen... 😉

Jeg har flere homofile venner og ingen av dem hadde brydd seg filla om å bli kalt en slik venn. 

Anonymkode: 7bb02...7e5

Å stille et spørsmål er altså ikke det samme som å være krenket

Anonymkode: 20e71...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å stille et spørsmål er altså ikke det samme som å være krenket

Anonymkode: 20e71...bd1

Ja særlig! 😂

Anonymkode: 7bb02...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja særlig! 😂

Anonymkode: 7bb02...7e5

Så da ble du krenket fordi jeg stilte et spørsmål

Anonymkode: 20e71...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så da ble du krenket fordi jeg stilte et spørsmål

Anonymkode: 20e71...bd1

Det å beskylde folk for å være krenket er en latterlig hersketeknikk som absolutt alle gjennomskuer. 

Anonymkode: 30b45...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett Will og Grace. Har ikke så mange venner, men kunne tenkt meg å være venn med en som er litt som blomster-Finn eller Jan Thomas. En mann som er mann, men som matcher mine interesser for blomster, hage, interiør, klær.. 

Anonymkode: aea14...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...