Gå til innhold

Besøk ikveld, man vet at man har dårlig smak


Gjest Havfruene

Anbefalte innlegg

Gjest Havfruene

Når besøket uppfordret  begynner å ommøblere på potter og planter samt møbler. Hun ville komme tilbake ikveld men jeg avlyste. Hva ville dere ha gjort? Vil dere ha besøk av personer som ommøblerer hjemmet deres, uten at dere har bedt om råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, du bør ommøblere vinglasset og vannglasset nå.

Anonymkode: c8532...cfe

Takk for dyktig svar!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig merkelig ut 😂 hvor nære venner er dere? Jeg hadde begynt å le, sett veldig spørrende på hun og spurt hva i h** hun drev med. Å gjerne spurt om hun kunne latt være

Anonymkode: cc6dc...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Høres veldig merkelig ut 😂 hvor nære venner er dere? Jeg hadde begynt å le, sett veldig spørrende på hun og spurt hva i h** hun drev med. Å gjerne spurt om hun kunne latt være

Anonymkode: cc6dc...24c

Hun er gift med min tidligere sjef og har nok behov for å markere et "skille" selv om han ikke er min sjef lengre. Hun har vært i en posisjon veldig lenge hvor hun "herser" litt med sjefens arbeidere men jeg har sluttet å bry meg. Dermed avlyste jeg kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde besøk av ei som så seg rundt og sa; «her kunne det blitt skikkelig koselig»

Jeg ler av det enda! Så frekt at det er hysterisk morsomt! 

Anonymkode: 7388c...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Havfruene skrev:

Hun er gift med min tidligere sjef og har nok behov for å markere et "skille" selv om han ikke er min sjef lengre. Hun har vært i en posisjon veldig lenge hvor hun "herser" litt med sjefens arbeidere men jeg har sluttet å bry meg. Dermed avlyste jeg kvelden. 

Herlighet. Høres ikke ut som noen du trenger å ha i livet ditt for å si det sånn, rett og slett. Høres ut som om hun trenger å jobbe litt med seg selv😅 like så greit å avlyse kvelden tenker jeg ihvertfall. 

Mitt råd er vell egentlig å ta dette opp med henne, se om hun innser selv hva hun deiver med og eventuelt kan Jobbe med seg selv å bli bedre, eller å bare avslutte vennskapet for det kommer ingenting godt utav det om det skal være sånt. Tenker ihvertfall jeg da! 

Anonymkode: cc6dc...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde besøk av ei som så seg rundt og sa; «her kunne det blitt skikkelig koselig»

Jeg ler av det enda! Så frekt at det er hysterisk morsomt! 

Anonymkode: 7388c...e45

Haha hva?!😂 hva svarer man på noe sånt da? Noen folk altså, kan jo ikke alltid annet enn å bare le🙊

Anonymkode: cc6dc...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor gravde opp plantene i blomsterbeddet og plantet om en gang hun var her.

Anonymkode: 0ed92...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha hva?!😂 hva svarer man på noe sånt da? Noen folk altså, kan jo ikke alltid annet enn å bare le🙊

Anonymkode: cc6dc...24c

Hun tenkte nok ikke over at hun faktisk sa det høyt😂😂😂

Anonymkode: 7388c...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare en kvinne som hater andre kvinner. 🤷‍♀️

Anonymkode: e8837...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde  mitt besøk gjort det så hadde jeg sakt fint om du vasker og når du er så godt igang med ommøbleringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid de mest absurde trådene som startes av deg?

 

Anonymkode: a4762...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk sier snodige ting har sluttet å overraske meg 🤣

Vi hadde akkurat kjøpt hus til 2 mill, gammelt, og min venninne kjøpt flett nytt til 5,5 mill. Husker første gang hun var på besøk etter kjøpet sier hun "er jo ikke alle som har råd til helt nytt hus, men det kan jo bli fint her selvom". 

Hva svarer man sånne folk? 😬

Anonymkode: 313b8...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

At folk sier snodige ting har sluttet å overraske meg 🤣

Vi hadde akkurat kjøpt hus til 2 mill, gammelt, og min venninne kjøpt flett nytt til 5,5 mill. Husker første gang hun var på besøk etter kjøpet sier hun "er jo ikke alle som har råd til helt nytt hus, men det kan jo bli fint her selvom". 

Hva svarer man sånne folk? 😬

Anonymkode: 313b8...9c1

Men det er jo ikke pengene som avgjør om huset er koselig eller ikke? Kanskje kan du spørre om hun er lykkeligere nå som hun har fått seg et dobbelt så dyrt hus som dere har? Spør henne direkte om husprisen er avgjørende for lykke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok bare en kvinne som hater andre kvinner. 🤷‍♀️

Anonymkode: e8837...f51

Å hate andre kvinner blir vel å trekke det litt langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2019 den 9.36, Anonym bruker skrev:

At folk sier snodige ting har sluttet å overraske meg 🤣

Vi hadde akkurat kjøpt hus til 2 mill, gammelt, og min venninne kjøpt flett nytt til 5,5 mill. Husker første gang hun var på besøk etter kjøpet sier hun "er jo ikke alle som har råd til helt nytt hus, men det kan jo bli fint her selvom". 

Hva svarer man sånne folk? 😬

Anonymkode: 313b8...9c1

Da hadde jeg svart at selv foretrekker jeg gamle hus med sjel, jeg synes flett nye hus ofte blir upersonlige, men de kan jo få det fint i sitt nye hus likevel. 

Anonymkode: 241d3...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...