Gå til innhold

Dårlig mage følelse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mor til en kjempe nydelig barn.

Jeg tenker det IKKE kan  være sant, så heldig jeg kan ikke være og tenker hele tiden det er noe galt med min barn. At jeg ikke kan være så heldig for å få EN sånn barn.

Noen her som har følt det samme? 

Selv om dere har hatt denne dårlige samvittighet, har barnet vært frisk? 

Legen og helsesøster sier ikke noe, sier helt fin utvikling. Men jeg er uansett bekymret. 

Anonymkode: 70cdb...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er mor til en barn er det kanskje noe alvorlig galt, selv om lege og helsesøster sier noe annet. 

Anonymkode: e4286...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et tidspunkt må du bare aksapeter at fantastiske ting kan skje med deg og uansett hva som må dukke opp i fremtiden så ta vare på nåtiden. 

Anonymkode: 61074...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mor til en kjempe nydelig barn.

Jeg tenker det IKKE kan  være sant, så heldig jeg kan ikke være og tenker hele tiden det er noe galt med min barn. At jeg ikke kan være så heldig for å få EN sånn barn.

Noen her som har følt det samme? 

Selv om dere har hatt denne dårlige samvittighet, har barnet vært frisk? 

Legen og helsesøster sier ikke noe, sier helt fin utvikling. Men jeg er uansett bekymret. 

Anonymkode: 70cdb...6f7

Kanskje er det din tur til å være heldig? Nyt det, ikke still spørsmål. Ønsker deg masse velfortjent lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fra jeg var gravid bombesikker på at ungen min kom til å dø før han begynte på skolen. På ettårskontroll oppdaget de en bilyd på hjertet, og da satt jeg og strigråt på legekontoret. Seks måneder etter var lyden borte, og alt var fint. På femårskontroll fant de dem samme lyden, men da forsvant den ikke. Vi ble henvist til videre utredning og jeg var helt sikker på at dette var spådommen som gikk i oppfyllelse. På sykehuset ble det tatt ultralyd - og de fant ingen ting galt! Gutten min begynte på skolen og nå er han snart 10 år. 

Sannsynligheten for at det skal være noe galt med barnet ditt er minimal. Sett pris på at du har vært så heldig å få en frisk og fin liten baby, og prøv å nyte den nye tilværelsen. Det er normalt å bekymre seg som forelder. Men bekymringen er som regel ubegrunnet 😊❤️

Anonymkode: 8f5cd...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt døden tre ganger. Man må nesten bare leve i nuet 😊 Ta vare på hver dag, minner. Man vet aldri hva fremtiden bringer, men vi kan ikke være redd for å leve.  

Anonymkode: dcaef...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at det vanligste er det vanligste. Og det er veldig vanlig å være helt frisk! 

Anonymkode: e4286...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gode tilbake meldingene. ☺️❤️

Skal tenke positivt og nyte denne tiden jeg har med barnet!🤗❤️

Anonymkode: 70cdb...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mor til en kjempe nydelig barn.

Jeg tenker det IKKE kan  være sant, så heldig jeg kan ikke være og tenker hele tiden det er noe galt med min barn. At jeg ikke kan være så heldig for å få EN sånn barn.

Noen her som har følt det samme? 

Selv om dere har hatt denne dårlige samvittighet, har barnet vært frisk? 

Legen og helsesøster sier ikke noe, sier helt fin utvikling. Men jeg er uansett bekymret. 

Anonymkode: 70cdb...6f7

* et kjempe nydelige barn

* mitt barn

* et barn

Dette er grunnleggende grammatikk. Du har et barn. Ikke en barn. 

Anonymkode: ed6d6...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

* et kjempe nydelige barn

* mitt barn

* et barn

Dette er grunnleggende grammatikk. Du har et barn. Ikke en barn. 

Anonymkode: ed6d6...b08

Hei! Takk at du bruker din tid til å lærer meg grammatikk. Når jeg skrev dette innlegget jeg var veldig deprimert og var på gråten. 

Har ikke bodd så lenge i Norge, tror jeg blir flinkere i fremtiden . ☺️

Anonymkode: 70cdb...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...