Gå til innhold

Spåtjenester. Hvem tror på dem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sliter med depresjon og får behandling. Jeg hadde før kontakt spåtjenester for 4 år siden. Noe stemte, noe ikke. Jeg har tenkt å kontakte igjen. Men vil ikke, vis de sier noe jeg ikke vil høre, vil jeg få mere angst. 

Tror dere på spådom ?   

Er det lureri ?

Vis det er lureri så hvorfor driver dem det lovlig og har denne tjeneste ? 

 

Anonymkode: a8511...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem som tror på det? Dumme kjerringer, uvitende tullinger og folk med for lite innhold i livet sitt. Dvs de samme som tror på engle-Märtha og sjamaner og askeavkok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Hvem som tror på det? Dumme kjerringer, uvitende tullinger og folk med for lite innhold i livet sitt. Dvs de samme som tror på engle-Märtha og sjamaner og askeavkok.

På engler og sjaman tror jeg ikke på. 🤣🤣

Men hvordan kan de vite hva du har godt gjennom? Det jeg ikke skjønner. 

 

 

Anonymkode: a8511...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperate mennesker tror jeg. Som har lyst å høre flotte spådommer som de tror kan gå i oppfyllelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er bevist, men det er lov å tro på det likevell. Jeg gjør det! Om du ønsker å gå til noen som gir spåtjenester så sier de aldri mer enn det du ønsker å vite selv. Bare vær klar på hva du eventuelt ønsker å vite og ikke først så går det bra :) synd du sliter med depresjon, men veldig bra du har søkt hjelp og får hjelp. Hold ut, gode du Så vil lyset i enden av tunnellen dukke opp igjen 💪🏻

Anonymkode: 311a3...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortkastede penger. Sånne spådommer er gjerne så vage at man kan alltids kan finne noe som stemmer

Anonymkode: f6a93...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende det finnes mer mellom himmel og jord enn jeg kan sanse, men disse telefonlinjene til folk som spår er bare humbug altså. De har noen spådommer som er lange og vage, alle vil finne noe som stemmer og noe som ikke stemmer i dem.

Det er like teit som svogeren min, han er spillegal. Bruker hele trygda si på spilling og er helt sikker på at denne gangen går det hans vei og jackpoten blir hans.... Det har enda ikke skjedd, og han har ikke penger til regningene sine. Men han mister ikke håpet, neida, bare en runde til, så blir jackpoten hans. Han har gått i minus måned etter måned, år etter år. 

Anonymkode: 5ce75...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det kan godt hende det finnes mer mellom himmel og jord enn jeg kan sanse, men disse telefonlinjene til folk som spår er bare humbug altså. De har noen spådommer som er lange og vage, alle vil finne noe som stemmer og noe som ikke stemmer i dem.

Det er like teit som svogeren min, han er spillegal. Bruker hele trygda si på spilling og er helt sikker på at denne gangen går det hans vei og jackpoten blir hans.... Det har enda ikke skjedd, og han har ikke penger til regningene sine. Men han mister ikke håpet, neida, bare en runde til, så blir jackpoten hans. Han har gått i minus måned etter måned, år etter år. 

Anonymkode: 5ce75...f52

Det var trist med din svoger. Best han får behandling!

Kan ikke skryte av meg selv heller her, nok jeg må GPS få selv noe behandling, når det gjelder å kaste bort penger i dassen! Brukte mere 10 000 kr på dem for 4 år siden.   Men depresjon ble borte, til og med dem selv sa alltid vær forsiktig å kaste bort penger. 🤦🏻‍♀️

Etter jeg ble bedre ga meg ordet aldri mere!!! Men nå igjen noen i meg sier gjør det, og hjerte sier det er tull. 

Anonymkode: a8511...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på mye. Har selv ringt spå, men det var fordi jeg var så langt nede at jeg trengte å snakke med noen. Så på den måten hjalp det. Har ringt mange forskjellige, mye svada.  

Var en som jeg pleide å ringe til i min ungdom. Hun var dyktig. Hun sa at hun fikk opp at mamma og jeg var gravide samtidig. Noe som også stemte. Ingen andre enn jeg visste dettte. Så det var veldig konkret da. 

Jeg hadde spart de pengene og tatt en helaften med ei venninne. Kino og middag 😊 Eller så kan jeg si fine ring ril deg gratis 😊🌸 

Anonymkode: 49324...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...