Gå til innhold

Narsissisten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har du vært i et forhold med en narsopat/narsisist? Hvordan kom du deg ut? Og hva fikk deg plutselig til å forstå at han/henne var det?Hvordan oppførte han/henne seg? 

Jeg vet dette er store ord å bruke om en person, så jeg kaster ikke dette lett ut av meg. Trenger å snakke med noen som har erfaring, gjerne barn med en nars. 

Takk for tips💙

Anonymkode: b4d27...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Felles barn?

 

Anonymkode: e21bf...d40

1 barn, sammen i 7. Hvordan det? 

Anonymkode: b4d27...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1 barn, sammen i 7. Hvordan det? 

Anonymkode: b4d27...6bf

Det blir veldig mye tyngre med en gang man har felles barn. Jeg har vært gjennom hele prosessen. Unner ingen dette. Visste det ville bli tøft, men ante ikke omfanget. Det som også er avgjørende er hvor ressurssterk og godt likt din partner er. Om dette er en person folk beundrer og har tillit til eller om personen har avslørt seg litt. Økonomien til narsisissten har også mye å si..

Anonymkode: e21bf...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega som jeg har jobbet med i mange år som antagelig har denne diagnosen. Eneste som hjelper er å ignorere han. Late som han ikke eksisterer. 

Anonymkode: 3f446...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange års samliv og 2 barn med en narsissist/psykopat. Et sant helvette å bo sammen med og et sant helvette å bli fri fra. 

Jeg hadde ikke i min  v i l l e s t e   fantasi trodd at livet mitt skulle bli sånn som det ble på grunn av denne mannen. 

 

Anonymkode: afa52...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det blir veldig mye tyngre med en gang man har felles barn. Jeg har vært gjennom hele prosessen. Unner ingen dette. Visste det ville bli tøft, men ante ikke omfanget. Det som også er avgjørende er hvor ressurssterk og godt likt din partner er. Om dette er en person folk beundrer og har tillit til eller om personen har avslørt seg litt. Økonomien til narsisissten har også mye å si..

Anonymkode: e21bf...d40

Mye av problemet er jo at han er jo verdens mest sjarmerende og hyggelige type utendørs, de få gangene jeg har forsøkt å lufte det for noen så forsøker de å rasjonalisere eller klarer ikke tro at det er sånn. Han er jo så hyggelig, raus, kjekk, alt det der.

Jeg har en venninne som har sett han hele veien og som også har sett utviklingen til det verre nå siste årene. Det har nådd et nytt nivå det siste året. Jeg forsøkte å lufte her om dagen at dette forholdet ikke er så bra, (det har vært dårlig lenge). Jeg kom ingen vei. 

Hvordan var utviklingen hos deg? Og hvordan var han med/mot barna? 

Hi

Anonymkode: b4d27...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange års samliv og 2 barn med en narsissist/psykopat. Et sant helvette å bo sammen med og et sant helvette å bli fri fra. 

Jeg hadde ikke i min  v i l l e s t e   fantasi trodd at livet mitt skulle bli sånn som det ble på grunn av denne mannen. 

 

Anonymkode: afa52...821

Hvordan ble barnefordelingen? Og ble du trodd av de rundt deg? 

Anonymkode: b4d27...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det blir veldig mye tyngre med en gang man har felles barn. Jeg har vært gjennom hele prosessen. Unner ingen dette. Visste det ville bli tøft, men ante ikke omfanget. Det som også er avgjørende er hvor ressurssterk og godt likt din partner er. Om dette er en person folk beundrer og har tillit til eller om personen har avslørt seg litt. Økonomien til narsisissten har også mye å si..

Anonymkode: e21bf...d40

Han er meget godt likt, bortsett fra de 2 som kan ha sett de sidene jeg vet om +psykologen fra fft (familie faglig team har også fulgt meg hele veien og vil jo at jeg skal gå). 

Hva var dråpen som gjorde så du klarte å gå tilslutt? 

Anonymkode: b4d27...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mye av problemet er jo at han er jo verdens mest sjarmerende og hyggelige type utendørs, de få gangene jeg har forsøkt å lufte det for noen så forsøker de å rasjonalisere eller klarer ikke tro at det er sånn. Han er jo så hyggelig, raus, kjekk, alt det der.

Jeg har en venninne som har sett han hele veien og som også har sett utviklingen til det verre nå siste årene. Det har nådd et nytt nivå det siste året. Jeg forsøkte å lufte her om dagen at dette forholdet ikke er så bra, (det har vært dårlig lenge). Jeg kom ingen vei. 

Hvordan var utviklingen hos deg? Og hvordan var han med/mot barna? 

Hi

Anonymkode: b4d27...6bf

Send meg gjerne personlig melding ved å trykke på brukeren min.

Hilsen Anonymkode: e21bf...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne personen  fått diagnosen,  eller er det noe du sier at denne personen har?

Anonymkode: d348e...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pashla skrev:

Dette var helt forferdelig å lese. Knuser hjertet mitt faktisk. Jeg har lest side opp og side ned, oppsøkt forum, snakket med folk. Men dette var alt for oppklarende. Dette er jo sinnsykt. Ble veldig trist nå 

Anonymkode: b4d27...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har denne personen  fått diagnosen,  eller er det noe du sier at denne personen har?

Anonymkode: d348e...89e

Hei 

Nei, er du gal. Jeg får han jo aldri med til noe som skal endre han eller hjelpe han eller veilede han. Han skal ikke læres og er perfekt som han er. Jeg har lest om dette i 1 årstid og har vært i kontakt med Anita Sweeney og psykolog om dette. Jeg elsker han, dette er ikke lett å ville innse at han er. Hvordan det? Du må gjerne si noe annet, jeg er så sliten at jeg orker ikke overbevise folk uansett. 

Anonymkode: b4d27...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette var helt forferdelig å lese. Knuser hjertet mitt faktisk. Jeg har lest side opp og side ned, oppsøkt forum, snakket med folk. Men dette var alt for oppklarende. Dette er jo sinnsykt. Ble veldig trist nå 

Anonymkode: b4d27...6bf

Ja. Der har du det hele i et nøtteskall. Konklusjonen er og blir: hold avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...