Gå til innhold

Noen som har opplevd festesmerter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Hadde sex to dager før jeg antar å ha hatt eggløsning (i følge kalenderen) har lest at det et sjangse for å bli gravid da sædcellene venter på at egget slippes.

er i pp 5 nå og begynner å bli såå lei av negative tester måned etter måned. 

Denne gangen kjente jeg et kraftig stikk nederst i magen 8 dpo og rett etterpå hadde jeg noen forferdelige menssmerter både i mage og korsrygg som varte i flere timer. Nå er jeg på 11 dpo og har siden 8 dpo hatt menssmurringer som kommer og går og rare stikk og boblinger i magen og små stikk i puppene av og til. Er veldig sulten ofte, men klarer ikke å spise av en eller annen grunn, mister matlyst med en gang jeg prøver å spise. Ellers ingen andre symptomer.

har tatt test hver dag siden 8 dpo men alle er blendahvite. Til og med i kveld 11 dpo. 4 dager til mensen så har enda et håp om at det har klaffet. 

Kan jeg være gravid? Er det normalt med menssmerter? Bruker ikke å ha særlig menssmerter ved mensen egentlig og ihvertfall ikke så mange dager før og så kraftig som jeg hadde 8 dpo. Noen andre som venter på ikm dagen som vil vente sammen med meg?😅 tiden går så sakte!!

 

beklager for langt innlegg, men alltid gøy å ha noen andre å snakke med som har erfaringer og eventuelt går igjennom det samme! 

Anonymkode: e9e70...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 25.5.2019 den 19.47, Anonym bruker skrev:

Hei. Hadde sex to dager før jeg antar å ha hatt eggløsning (i følge kalenderen) har lest at det et sjangse for å bli gravid da sædcellene venter på at egget slippes.

er i pp 5 nå og begynner å bli såå lei av negative tester måned etter måned. 

Denne gangen kjente jeg et kraftig stikk nederst i magen 8 dpo og rett etterpå hadde jeg noen forferdelige menssmerter både i mage og korsrygg som varte i flere timer. Nå er jeg på 11 dpo og har siden 8 dpo hatt menssmurringer som kommer og går og rare stikk og boblinger i magen og små stikk i puppene av og til. Er veldig sulten ofte, men klarer ikke å spise av en eller annen grunn, mister matlyst med en gang jeg prøver å spise. Ellers ingen andre symptomer.

har tatt test hver dag siden 8 dpo men alle er blendahvite. Til og med i kveld 11 dpo. 4 dager til mensen så har enda et håp om at det har klaffet. 

Kan jeg være gravid? Er det normalt med menssmerter? Bruker ikke å ha særlig menssmerter ved mensen egentlig og ihvertfall ikke så mange dager før og så kraftig som jeg hadde 8 dpo. Noen andre som venter på ikm dagen som vil vente sammen med meg?😅 tiden går så sakte!!

 

beklager for langt innlegg, men alltid gøy å ha noen andre å snakke med som har erfaringer og eventuelt går igjennom det samme! 

Anonymkode: e9e70...888

Jeg er gravid med tvillinger å kjente begge feste seg 😛

6dpo kjente jeg et stikk. Måtte stoppe å få igjen pusten. Det var litt sårt i noen min etterpå så gikk det over. 7dpo kjente jeg et stikk til på motsatt side. Satt på restaurant å det føltes som om noen stakk meg med en pinne innenfra. Reagerte med ett kraftig AU! 

Tenkte umiddelbart at dette var rart. Ble da usikker på om det var festesmerter siden jeg kjente det 2 ganger. Men nå skjønner jeg hvorfor 😛. Var tvillinger! 

Men jeg fikk positiv test nesten med en gang. 8/9dpo fikk jeg en fin strek. Hadde også mensmurringer siden eggene festet seg. Men det var alt av symptomer jeg hadde. 

Så det er absolutt mulig at du er gravid men for mange tar det tid å få positiv test. Men da jeg ble gravid med tvillinger er det naturlig at HCG stiger mer. 

Anonymkode: 914ad...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...