Gå til innhold

Har masse små blåmerker over hele kroppen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt dette i et par måneder nå, men først nå i det siste jeg har lagt merke til at det kommer nye hver dag. Små merker. På armer og bein. Hva kan dette være? Haster det å komme til lege? Jeg er 31 år, og fødte for 9 mnd siden om dette har noe å si!

Anonymkode: 8c6b9...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike merker overalt. Må.nevne at jeg føler meg kraftløs de siste ukene. Klarer ikke ta i slik jeg pleier på trening. Men dette har bedret seg de siste dagene. Har hatt en type betennelse i høyre bein som har gitt seg. Nå har den smerten flyttet seg litt til venstre bein. 

20190525_190949.jpg

Anonymkode: 8c6b9...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg selv fikk lett blåmerker på kroppen etter fødsel. Men husker ikke jeg var i dårlig form. 

Anonymkode: d85c3...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiser ikke mye brokkoli!? Jeg fikk lett blåmerker en periode jeg spiste dette flere ganger i uka over lengre tid. Uansett kan det like vel være lurt å undersøke hos legen.

Anonymkode: 98701...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trenger ikke være noe alvorlig, HI, men du bør absolutt bestille time til legen. Ring mandag.

Anonymkode: 104d9...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å gå til lege, om ikke annet for å trygge deg. 

Jeg hadde det slik du beskriver. Ingenting galt med blodprøvene, men det er visst sånn at man kan få lettere  blåmerker dersom man har dn infeksjon i kroppen.. 

Anonymkode: 862fa...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar. Lurer på om jeg burde dra på legevakt imorgen? Uff blir litt redd jeg. Det bare dukker opp overalt 😥😥

Anonymkode: 8c6b9...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for alle svar. Lurer på om jeg burde dra på legevakt imorgen? Uff blir litt redd jeg. Det bare dukker opp overalt 😥😥

Anonymkode: 8c6b9...2b8

Nei, legevakt i morgen er ikke nødvendig, men ring legekontoret ditt mandag morgen.

Husk at mest trolig er det ikke noe farlig, men fordi det er en liten sjanse for at det er det så skal du også ta det på alvor og kontakte lege mandag.

Anonymkode: 104d9...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du spiser ikke mye brokkoli!? Jeg fikk lett blåmerker en periode jeg spiste dette flere ganger i uka over lengre tid. Uansett kan det like vel være lurt å undersøke hos legen.

Anonymkode: 98701...246

Slutt med dumme forslag.

Legevakt i morgen.

Anonymkode: 7795a...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slutt med dumme forslag.

Legevakt i morgen.

Anonymkode: 7795a...a7f

Legevakten gjør ikke noe med dette om hun ikke er akutt syk. Dette er noe som krever blodprøver og henvisning, det gjør ikke legevakt. 

Anonymkode: 265f7...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Legevakten gjør ikke noe med dette om hun ikke er akutt syk. Dette er noe som krever blodprøver og henvisning, det gjør ikke legevakt. 

Anonymkode: 265f7...307

Legevakt tar både blodprøver og legger folk inn på sykehus. 

Dårlig allmenntilstand og blåmerker over alt kvalifiserer selvfølgelig til legevakt.

Anonymkode: 7795a...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...