Gå til innhold

Er man slem hvis man....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager middag som er vegetar, men opplyser alle vegetarianere om at det er en kjøttbit i maten og den som får den vinner en premie?

Kjøper inn vin og sjokolade og setter all sjokoladen på bordet når det kommer flere som skal ligge unna sukker en periode?

Kjøper med en real hamburger og tilbereder den hos verten fordi de serverer vegetarmat og du ikke er vegetarianer?

Spør for en venn

Anonymkode: 70720...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, det kan jo ikke kalles vegetar. En vegetarianer hadde nok ikke spist dette. 

Anonymkode: 1d17d...08b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh, det kan jo ikke kalles vegetar. En vegetarianer hadde nok ikke spist dette. 

Spist hva?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Spist hva?

"Vegetarmaten" du har laget. 

Skrevet

Ja til de to øverste.  Den siste tenkte jeg først ja til, og egentlig fortsatt, men er litt i tvil siden folk som er vegetarianer eller går på dietter av noe slag, finner det helt naturlig å lage egen mat hos andre. Hvorfor skal ikke det gå andre veien også? 

Anonymkode: 0f8a9...8e2

Skrevet

Jeg tenker at man må være helt spesielt skrudd i hodet for å fundere på og vurdere dette. 

Rett og slett dum, faktisk. 

Anonymkode: 732f5...5ba

Skrevet

Nr en er jo et veldig merkelig påfunn... De fleste vegertarianere ville da ikke spist retten i det hele tatt så det hadde blitt en merkelig sammenkomst. Slemt er en måte å se det på, jeg ville lurt på om det feilte deg noe.

Nr to er forsåvidt grei nok, regner med det også kommer mennesker som spiser sukker. Som vertinne er det naturlig å også ha noen sukkerfrie alternativer på bordet så alle kan forsyne seg med noe da.

Nr tre er bare rar, selv om man ikke er vegetarianer kan man da spise et måltid uten kjøtt.

Anonymkode: 8ab66...516

Skrevet

Umodent og sosialt inkompetent er det i hvert fall.

Anonymkode: 208a6...ef7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lager middag som er vegetar, men opplyser alle vegetarianere om at det er en kjøttbit i maten og den som får den vinner en premie?

Kjøper inn vin og sjokolade og setter all sjokoladen på bordet når det kommer flere som skal ligge unna sukker en periode?

Kjøper med en real hamburger og tilbereder den hos verten fordi de serverer vegetarmat og du ikke er vegetarianer?

Spør for en venn

Nei, man er ikke slem, man er stokk stein dum!

Anonymkode: 078e1...d35

Skrevet

Nr 1 , det blir jo bare underlig å lage vegetarmat, for så å ha oppi en kjøttbiter slik at vegetarianere vil spise det. Eller mener du å teste ut om premien er viktigere enn det er å være vegetarianer ? Og at det egentlig ikke er noen kjøttbit i maten? 

Nr 2 synes jeg er ok. De som ikke skal spise sukker passer nok på selv. Bør iallfall det. Det skal jo være noe for de andre der og. Server samtidig noe det ikke er sukker i , så har de sukkeravholdende også noe å knaske på. Du serverer vel uansett ikke bare vin og skjokolade?

Nr 3. Litt usikker, kommer an på hvor godt du kjenner verten. Som vert, hadde ikke jeg hatt noe problem med det.

Anonymkode: f9389...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...