Anonym bruker Skrevet 25. mai 2019 #1 Skrevet 25. mai 2019 Tenker å kjøpe en trampoline til barna på 7 og 5 år. Ser at Europris har tilbud på en 4,2 trampoline nå. Noen som har erfaring med denne? Hvordan er den i forhold til andre "billigtrampoliner"? Eller noen andre trampoliner som kan anbefales (ønsker ikke en dyr trampoline, da budsjettet vårt er knapt for tiden) Anonymkode: a9ecb...ea7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2019 #2 Skrevet 25. mai 2019 Vi har den. Den er helt grei og noe wow, men fungere for ungene her Anonymkode: 00dd9...2e6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2019 #3 Skrevet 25. mai 2019 Vi har en billigtrampoline, den er på 4. året og har stort sett stått ute hver vinter. Brukes fortsatt hver dag og er ikke noe problem med! Anonymkode: 3cdbc...f56
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2019 #4 Skrevet 25. mai 2019 De billige er helt ok til barn under en viss alder/vekt, så med mindre du bare har tenåringer, så kjør på. Anonymkode: 4d424...00a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2019 #5 Skrevet 25. mai 2019 Fant bare tester på dyre trampoliner, så er fint at noen har erfaring som deler Takk for det Anonymkode: a9ecb...ea7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2019 #6 Skrevet 25. mai 2019 Den forrige trampolina vi hadde var fra europris og den holdt i åtte år tror jeg. Den holdt små barn, tennåringer og voksne. Når nett og beskyttelsesringen måtte skiftes ut var det billigere å kjøpe ny trampolinepakke enn en av dele vi trengt. Vi gikk for den billigste vi fant som da var på jysk. Tredje sesong den er oppe og kun ett feste til beskjyttelsesringen som har ryki, enkelt å fikse når jeg får lysta. Den fungerer helt supert for små nabobarn, mine tennåringer og meg. Vi tar inn alt utenom rammen hver vinter, så det gjør nok at de holder lengre. Hadde den stått ute de to siste vintrene her så hadde den blitt ødelagt uansett om den hadde vært billig eller dyr. Fem meter snø målte jeg i hagen i vinter (får måkebilen fra fylkesveien inni hagen) så da hadde ikke noe holdt. Anonymkode: db25d...b35
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #7 Skrevet 26. mai 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Den forrige trampolina vi hadde var fra europris og den holdt i åtte år tror jeg. Den holdt små barn, tennåringer og voksne. Når nett og beskyttelsesringen måtte skiftes ut var det billigere å kjøpe ny trampolinepakke enn en av dele vi trengt. Vi gikk for den billigste vi fant som da var på jysk. Tredje sesong den er oppe og kun ett feste til beskjyttelsesringen som har ryki, enkelt å fikse når jeg får lysta. Den fungerer helt supert for små nabobarn, mine tennåringer og meg. Vi tar inn alt utenom rammen hver vinter, så det gjør nok at de holder lengre. Hadde den stått ute de to siste vintrene her så hadde den blitt ødelagt uansett om den hadde vært billig eller dyr. Fem meter snø målte jeg i hagen i vinter (får måkebilen fra fylkesveien inni hagen) så da hadde ikke noe holdt. Anonymkode: db25d...b35 Hvilken likte du best da? Den fra Europris eller den fra Jysk? Eller er det samme hva man velger? Anonymkode: a9ecb...ea7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Hvem av disse? https://www.europris.no/trampoline-4-2m-med-sikkerhetsnett.html https://www.europris.no/trampoline-4-2m-med-sikkerhetsnett.html Anonymkode: a9ecb...ea7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #9 Skrevet 1. juni 2019 Får bare inn en link. Men Europris har to ulike trampoliner som er 4,2 m. En med grønn og en med blå kant https://www.europris.no/trampoline-4-2m-med-sikkerhetsnett.html Anonymkode: a9ecb...ea7
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #10 Skrevet 1. juni 2019 Hva er forskjellen på disse? Er ikke stor forskjell i prisen, men beskrivelsene er ulike. Får kun opp linken på den blå ser jeg Anonymkode: a9ecb...ea7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå