Gå til innhold

Baby 10 mnd sov hele natten men våkner plutselig flere ganger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Hva gjør jeg feil? Er helt utslitt. Driver å slutter med amming men for å få litt søvn tilbyr jeg henne, og det er ganske så tomt. Men hun begynte å tulle lenge før ammeslutt. Takker og bukker for alle råd! 

Anonymkode: b6a77...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelp! Hva gjør jeg feil? Er helt utslitt. Driver å slutter med amming men for å få litt søvn tilbyr jeg henne, og det er ganske så tomt. Men hun begynte å tulle lenge før ammeslutt. Takker og bukker for alle råd! 

Anonymkode: b6a77...068

Helt vanlig og ingenting du gjør feil. Skjønner at det er en overgang for deg dersom hun har sovet natta gjennom frem til nå, men at så små barn våkner flere ganger om natta er som sagt helt vanlig. Mest sannsynlig utviklingstrinn☺️

Anonymkode: 797aa...9b8

Skrevet

Velkommen. 

Neida. Du har ikke gjort noe feil. De er organiske vesner viser det seg. Kan være nærhetsbehov som tas igjen på natten, utviklingssprang osv. Ønsker dere at nettene skal være konsekvent sovende uten «dialog» med poden må man bare holde barnet i seng dusse tolv berømte timene, hysje, ikke gi oppmerksomhet som er attraktivt å få neste natt osv. Det går over. Har vært der selv til gangs. Nå med tredje barn sover vi sammen, det er så avslappende i forhold til regimer internett forteller deg at du er innen eller utenfor av normaler som defineres av Sover Kari, Klikk.no osv. 

Lykke til!

Ser jeg kan virke sarkastisk, ikke meningen, kjenner meg bare igjen 🙂

Anonymkode: 4d8bc...f05

Skrevet

Hva gjør du da? Sovner hun på egenhånd uten at du er tilstede i rommet? Hvis ikke, er grunnen til at hun våkner mest sannsynlig at hun er avhengig av noe du gjør for å kunne sovne igjen.

Skrevet

Kanskje hun får tenner?

Anonymkode: bca0b...ae7

Skrevet

Det er helt vanlig med slike perioder, kan være alt fra tenner til utviklingssprang som gjør henne urolig. Det går seg til igjen. 

Men det er nærmest umulig å få barn uten å i perioder ha nattevåk altså. 

Anonymkode: 2a047...cce

Skrevet

Du gjør ikke noe feil. Det er bare sånn det er. 

Anonymkode: 9b4b4...362

Skrevet

Det er en baby. De er sånn. 

Det er veldig slitsomt. Men det går over. En gang. 

Anonymkode: e51a2...2c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...