Gå til innhold

Hva gjør jeg med dette!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hva som går av meg! Jeg er i et forhold, har alltid vert den av alle mine venninner som har oppført meg og aldri vert i interessert i noen annen! Vert sammen i 8år, det har vert mye krangling, vi har jobbet mye med forholdet for å få det stabilt. Så møter jeg han her rolige mystiske mannen i forbindelse med venner. Prater med han som alle andre, men det er noe der og dette har han sagt også. Det er en enormt sterk kjemi mellom oss, noe jeg kun har opplevd med min ekskjæreste som jeg brukte 2år på å «glemme». Med det første synest jeg ikke han var pen en gang, men etter hvert som jeg ble kjent med han utviklet det seg til at jeg synest han er super sexy!  Jeg har trukket meg vek, men han er innom tankene mine. 

Hva gjør jeg, er forholdet over siden jeg kan tenke slik om en annen? Går dette over? prøver skyve det vek men det kommer snikende. 

Kan ikke si noe til mannen min, han har litt temperament og det kommer til å tilte for han får han høre dette. 

Jeg er så fortvilet!!

Anonymkode: 11df0...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er forholdet du er i så stabilt, da?

All honør til å kjempe for et forhold, men om mannen fremdeles har så mye temperament at det går utover forholdet og familien, da hadde jeg ikke orket det forholdet - uavhengig av om jeg hadde møtt en ny mann eller ikke.

Han du har møtt synes å være det stikk motsatte av din mann, rolig der din mann er det motsatte. Forstår at det er tiltrekkende. Om det betyr at du vil fungere i et forhold til ham, det er noe du ikke kan vite.

Vær sikker på hva du vil med det forholdet du er i, fokuser på hva som er riktig der, og så handler du deretter.

Uansett så bør ikke en ny mann være en grunn til å gå fra mannen, så ikke nevn den andre mannen uansett hva du velger.

Anonymkode: 5b2de...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...