Gå til innhold

Mannfolk og analsex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig at damene som liker analsex liksom får så mye sterkere orgasme av det enn annen sex, all den tid orgasmeorganet til kvinnen ligger lenger unna analen enn skjeden. Skulle likt å høre en fysiologisk forklaring på det.

Får menn orgasme kun av å bli penetrert i analen...?

Anonymkode: a8481...95a

Og hva er orgasmeorganet?

Anonymkode: 8b95b...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hva er orgasmeorganet?

Anonymkode: 8b95b...ca4

Eh... klitoris...

Anonymkode: a8481...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fortsatt min ekstremt deilige foreleser under medisinstudiet sa at man bør holde seg helt unna analsex da det kan føre til anallekkasje senere i livet da man svekker lukkemusklaturen. 

Anonymkode: aac5d...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff, jeg lar han få lov. Men noen ganger gjør det så vondt at jeg gråter (uten at han ser det). Han har så lyst, jeg liker det ikke. Blir ikke ofte da. 

Generelt har han så mye større sexlyst enn meg at jeg dessverre er blitt vant til å gjøre ting jeg ikke vil- for å tilfredsstille han og at han ikke skal gå rundt og være sur. 

Anonymkode: 31b92...adb

Sånn har jeg hatt det og. Kom deg vekk. Ender bare med at du mister sexlysten. Og man ser etterpå at sånn skal det ikke være. Du er ikke i et normalt sunt forhold. 

Anonymkode: 19a00...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig at damene som liker analsex liksom får så mye sterkere orgasme av det enn annen sex, all den tid orgasmeorganet til kvinnen ligger lenger unna analen enn skjeden. Skulle likt å høre en fysiologisk forklaring på det.

Får menn orgasme kun av å bli penetrert i analen...?

Anonymkode: a8481...95a

Du, jeg kan få orgasme av å stimuleres på brystvortene også. Og av stimulans til skjede, skjedeåpning, anus, klitoris... ett av stedene hver for seg eller flere av dem samtidig.

Orgasmeorganet er nok inne i hjernen.

Anonymkode: fc508...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, jeg kan få orgasme av å stimuleres på brystvortene også. Og av stimulans til skjede, skjedeåpning, anus, klitoris... ett av stedene hver for seg eller flere av dem samtidig.

Orgasmeorganet er nok inne i hjernen.

Anonymkode: fc508...fd4

Ikke bry deg med hun her. Hun har en merkelig obsession på å fortelle folk at klitoris er en litt knapp ytterst midt i mellom kjønnsleppene og at nervetrådene rundt hele skjeden, anus og veggen mellom absolutt er helt følelsesløse når det kommer til orgasme... 

Anonymkode: d4590...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke bry deg med hun her. Hun har en merkelig obsession på å fortelle folk at klitoris er en litt knapp ytterst midt i mellom kjønnsleppene og at nervetrådene rundt hele skjeden, anus og veggen mellom absolutt er helt følelsesløse når det kommer til orgasme... 

Anonymkode: d4590...66f

Føler en plikt til å informere. Kan jo hende hun fikk et festligere sexliv om hun begynte å kjenne etter andre steder også?
 

Anonymkode: fc508...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...