Gå til innhold

Mannen min mener han er immun mot klamydia.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Går dette an? Har dere hørt om dette før? Har googlet litt og finner ikke noe om det. 

Han sier i sin singel periode ble oppringt to ganger av jenter som hadde kraftig klamydia. Men han selv var negativ. 

Anonymkode: 2cca2...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, hvilken stein har mannen din gjemt seg under? Man skal virkelig ikke synse om kjønnssykdommer, da skal man vite!

Man blir ikke immun mot klamydia! Og har du hatt det en gang kan du likevel altså få det på nytt.

Da han var sammen med de jentene, testet han seg, eller mente han at han ikke hadde det fordi han ikke hadde symptomer? Klamydia er ofte symptomfri... Det er til og med mulig å teste negativt på klamydia og likevel ha det, spesielt om man tester seg de første 14 dagene etter at man er blitt smittet.

Om en sexpartner har klamydia så er det 20 % sjanse for å få det med ett samleie...

https://www.ung.no/Sex/kjonnssykdommer/1835_Klamydia_-_fakta.html

https://sexogsamfunn.no/sykdommer/seksuelt-overforbare-infeksjoner/klamydia/

 

Anonymkode: ab22f...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tester meg etter vi ble sammen, jeg har ikke noe. Så da er vel sjansen for at han har noe også liten. Uansett, synest dette hørtes rart ut. 

Anonymkode: 2cca2...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo ha vært sammen med de jentene før de ble smitta. At de ringte rundt til alle for sikkerhets skyld. Venninna min sa hun måtte ringe til alle hun hadde ligget med de siste 6 måneder, men hun vet jo ikke hvem hun fikk det av.

Anonymkode: 913ae...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo teoretisk mulig om enn ikke så sansynlig at han bør satse på det.

Noen har et imunforsvar som er veldig mye mer effektivt enn andre på visse sukdomer og noen har generelt lettere for å få bakterieinfeksjoner enn andre. At han er helt imun er nok ikke så sansynlig, men det kan godt tenkes det skal ganske mye til at han blir smittet.

Anonymkode: f9e05...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...