Gå til innhold

Han maser så.....😬


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i et forhold(eller på tur ut av det...)og har fått et tettere forhold med en kollega gjennom mange år. Vi snakker om alt mulig og kjenner hverandre like godt som meg og samboer gjør. Jeg var så dum å kysse han i et svakt øyeblikk og nå vil han treffes ofte...jeg vil ikke gjøre mer før jeg har avsluttet forholdet, men han klarer liksom å «dra meg» over. Har truffet han en gang etter mye mas, men helt uskyldig.

Han mener ingen finner ut av det(siden jeg sier jeg vil vente til forholdet er avsluttet) og at han er så glad i meg.Føler jeg må finne på nye unnskyldninger hver uke for å ikke sees(selv om jeg jo egentlig vil det...)

vet ikke hvor jeg egentlig vil med dette innlegget....

Vi har jobbet sammen i 8 år og vi har alltid vært gode venner, kjenner følelsene mine er sterke for han, men jeg vil bare ikke gjøre noe galt....

Anonymkode: 46256...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpes... en som respekterer dine grenser så lite, han hadde jeg vært skeptisk til å gå inn i et forhold med!!

Ta en alvorsprat med ham og fortell ham at enten så blir det på din måte, eller så blir det ikke i det hele tatt - for det er du som skal leve med dine valg resten av livet. Hvis han ikke kan vente, da er han ganske så egoistisk og uten respekt for deg.

Om du skal gå fra samboeren din, gjøre det fordi det forholdet ikke fungerer. Ikke gå fra samboeren din for en mann som ikke respekterer dine grenser!!

I tillegg til at det er respektløst av ham å ikke respektere grensene dine så er det direkte turnoff med en mann som forsøker å tvinge seg på deg - uansett hvor gode meninger han tror han har. Tviler på at dette vil fungere...

Anonymkode: 01354...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mulig litt min feil også siden jeg sier jeg kunne ønske jeg kunne treffe han, men jeg nevner samtidig at det er vanskelig pga jeg ikke vil gjøre noe som er galt siden jeg faktisk enda er i et forhold...🤔

Anonymkode: 46256...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja mulig litt min feil også siden jeg sier jeg kunne ønske jeg kunne treffe han, men jeg nevner samtidig at det er vanskelig pga jeg ikke vil gjøre noe som er galt siden jeg faktisk enda er i et forhold...🤔

Anonymkode: 46256...8e6

Da må du sette helt klare og tydelige grenser. Om han ikke respekterer det - dropp ham før du roter deg lenger inn i noe du kan få problemer med å komme deg ut av, og kanskje betalt en altfor høy pris for.

Respekterer han ikke dine verdier og det som er viktig for deg så dump ham jo før jo heller.

Anonymkode: 01354...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...