Gå til innhold

Dette her er ganske sykt.. men hvis du var bestemor med flere barnebarn og..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..du fikk vite at den en ene sønnen din har fått en baby med en annen dame enn den han er gift med.

Hvordan ville du håndtert dette?

Da mener jeg KUN iforhold til barnet. Ville du vite av det eller ville du sagt at babyen er «ikke eksisterende» i din verden?

Ps: jeg er ikke mamma til babyen.

Anonymkode: c4b84...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs litt på forholdet sønnen hadde til barnet. Ville i utgangspunktet ha kontakt med barnet. Kommer jo litt an på hva mor til barnet vil også. Og om det er noe hemmelighetskremerier, eks at barna han har fra før ikke skal vite noe, det hadde jo vanskeliggjort mye.

Nei, ville ikke sagt at barnet er ikke eksisterende, det stakkars barnet er jo uskyldig i dette uansett hvor dum faren er.

Anonymkode: 4024c...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far til barnet vil nok veldig gjerne ta ansvar. -og sannheten vil nok komme ut til alle 

Men er vanskelig da dette barnet kanskje ikke får noen naturlig plassering i familien tenker jeg.

Anonymkode: c4b84...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Antarctica

Kontaktet mor til barnet. Sørget for å få være bestemor, helt uavhengig av hvilken relasjon de øvrige har til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen ville i alle fall fått en samtale om hva som skjer om han putter tissen sin steder der den ikke hører hjemme.

Anonymkode: bb911...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg hadde kontaktet barnemor, og sagt at jeg ønsket å stille opp for henne og barnet. Det barnet ville jo vært mitt barnebarn, på lik linje med de andre.

Vet om et tilfelle, hvor barnefar stakk, ville ikke ha noe med barnet og gjøre. Moren hans har alltid stilt opp for barnet, og når barnet var stort nok, var det hos bestemor fast hver tredje helg, og i noen ferier. I dag er barnet 15 år, og har fortsatt ikke noe forhold til sin far. Men veldig godt forhold til sin farmor. 

Anonymkode: 69ce2...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...