Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #1 Skrevet 23. mai 2019 Vi har hatt "verdens beste barneskole" i bydelen vår. Liten og godt miljø. Alle kjenner alle, og elevene har oppgitt 0% mobbing på olweus undersøkelser i mange år. Nå er plutselig alt snudd. Ny rektor, ny inspektør og klassen vår har også fått ny lærer dette skoleåret. Og så kommer det en elev inn i klassen som bare er trøbbel. Det er plutselig større sexfokus, noen får bli med og andre ikke plutselig, det er vold. Alt slik som vi har vært skjermet for. Denne nye eleven begynte i vår klasse fordi han ikke har fungert på de to forrige skolene han har gått på i byen. Og han har foreldre som er fast bestemt på at deres barn ikke gjør noe galt. Det finnes alltid en forklaring på det han har gjort, og det er selvsagt alltid noen andre som har skylda. Det verste er at skoleledelsen vår ser saken på samme måte. Ny inspektør kjenner barnet fra skole nr.1 og rektor har sannsynligvis respekt for mor til gutten pga. yrket hennes. Vrenger seg i magen min hver gang jeg tenker på dette siden det er ganske alvorlige ting han gjør. F.eks. jager noen / springer etter noen hjem som er vettskremt, klyper, sparker barn som ligger på bakken helt umotivert, sprer falske rykter om nakenbilder. Hva kan en gjøre? Hvordan kan rektor og inspektør ikke SE at barnet som har hatt trøbbel på 2 andre skoler kanskje er den som lyger istedenfor de elevene som har oppført seg fint i 4 år? Er overbevist om at gammel rektor og gammel inspektør hadde sett dette klarere. Anonymkode: b0b66...778
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #2 Skrevet 23. mai 2019 Hvilken bydel er dette? Anonymkode: 3e8f0...ca9
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 uff da, hadde byttet skole jeg da Anonymkode: efdae...35c
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #4 Skrevet 23. mai 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken bydel er dette? Anonymkode: 3e8f0...ca9 Mener du seriøst at HI skal si det..? Anonymkode: 9a348...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå