Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #1 Skrevet 23. mai 2019 Sist jeg laget gikk det ikke an å dele bunnen, den var knallhard. Jeg var veldig forsiktig når jeg klappet den på plass slik at den ikke skulle bli så kompakt. Hvordan få bunnen ok? Anonymkode: 66992...424
Gjest KenCreek Skrevet 23. mai 2019 #2 Skrevet 23. mai 2019 Ikke klapp i det hele tatt, bare strø bunnen forsiktig, og se om du kan bruke et smør som ikke blir så hardt.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 Om du bruker flaske-smør blir ikke bunnen hard. Anonymkode: ac756...43d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #4 Skrevet 23. mai 2019 Prikk mange hull i bunnen/kjeksen med en gaffel Anonymkode: 63dc0...f5f
Løvinna30 Skrevet 23. mai 2019 #5 Skrevet 23. mai 2019 Bruk softmargarin, ikke Melange eller meierismør.
Løvinna30 Skrevet 23. mai 2019 #6 Skrevet 23. mai 2019 Bruker du softmargarin så kan du trykke den samme så den blir fast og fin. Unngå ALTFOR mye smør,må ha nok da men ikke overdriv, pass på så det ikke blir tørr bunn og ikke sitter sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå