Gå til innhold

Knallhard bunn på oreokake..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg laget gikk det ikke an å dele bunnen, den var knallhard. Jeg var veldig forsiktig når jeg klappet den på plass slik at den ikke skulle bli så kompakt. Hvordan få bunnen ok?

Anonymkode: 66992...424

Videoannonse
Annonse
Gjest KenCreek
Skrevet

Ikke klapp i det hele tatt, bare strø bunnen forsiktig, og se om du kan bruke et smør som ikke blir så hardt. 

Skrevet

Om du bruker flaske-smør blir ikke bunnen hard. 

Anonymkode: ac756...43d

Skrevet

Prikk mange hull i bunnen/kjeksen med en gaffel

Anonymkode: 63dc0...f5f

Skrevet

Bruk softmargarin, ikke Melange eller meierismør. 

Skrevet

Bruker du softmargarin så kan du trykke den samme så den blir fast og fin. 

Unngå ALTFOR mye smør,må ha nok da men ikke overdriv, pass på så det ikke blir tørr bunn og ikke sitter sammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...