Optatium Skrevet 22. mai 2019 #1 Skrevet 22. mai 2019 Jeg og min nye elbil skal fra Oslo til Kristiansand i morgen, og trenger ett sted eller to hvor vi kan lade. Det er jo masse ladestasjoner, men finnes det noen steder med lekeplasser eller liknende i nærheten? Setter pris på tips☺️
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Fint på Brokelandsheia ihvertfall, mye butikker, lekeplass, til og med en liten dyrepark. Ellers pleier vi alltid å stoppe ved innkjøringen til Porsgrunn, der er det en sånn "vulkan" som ungene kan klatre på. Anonymkode: 062d1...ac7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2019 #3 Skrevet 22. mai 2019 Trodde du skulle ha ny seng 🤣 Anonymkode: df0a1...e2e
Optatium Skrevet 22. mai 2019 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fint på Brokelandsheia ihvertfall, mye butikker, lekeplass, til og med en liten dyrepark. Ellers pleier vi alltid å stoppe ved innkjøringen til Porsgrunn, der er det en sånn "vulkan" som ungene kan klatre på. Anonymkode: 062d1...ac7 Takk for tips!
Optatium Skrevet 22. mai 2019 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Trodde du skulle ha ny seng 🤣 Anonymkode: df0a1...e2e Jeg ser at overskriften ble litt underlig ja🤣🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå