Gå til innhold

Nav innkreving


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når far ikke betaler sitt bidrag, tar det jo tid før jeg ser noe til disse pengene. Men har forstått det sånn at jeg vil få de før el siden iom at nav innkreving til slutt trekker av lønna hans. Men hvor lang tid ca tar det før de gjør det? Noen som vet? Han skylder fra 1. oktober i fjor. 

Anonymkode: 728fb...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du forskudd av NAV nå da? Du får ikke igjen det han ikke har betalt ved privat avtale. Forskuddet fra nav får du, også blir han skyldig staten, ikke deg.

 

Anonymkode: 40c91...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får du forskudd av NAV nå da? Du får ikke igjen det han ikke har betalt ved privat avtale. Forskuddet fra nav får du, også blir han skyldig staten, ikke deg.

 

Anonymkode: 40c91...6c7

Det er avtale fastsatt av nav og ikke privat. Får forskudd fra nav,men det er fra 1.1., så OKT-des har jeg ikke fått. 

Anonymkode: 728fb...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får du forskudd av NAV nå da? Du får ikke igjen det han ikke har betalt ved privat avtale. Forskuddet fra nav får du, også blir han skyldig staten, ikke deg.

 

Anonymkode: 40c91...6c7

Han er jo skyldig meg de tre månedene nav ikke har innvilget forskudd. Og det er jo dette jeg lurer på når jeg får utbetalt. I tillegg kommer jeg straks til å miste forskuddet da jeg regner med å havne over inntektsgrensa etter årets lønnsoppgjør. Og da ser jeg ikke noe til bidraget før nav innkreving har trekt det av lønna hans dessverre. Vi har aldri hatt fast avtale - kun fastsatt av nav. 

Anonymkode: 728fb...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...