Gå til innhold

Hva er det fineste komplimentet du har fått i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For meg var det fem ungdommer som stod rundt meg og sa at jeg er favorittlæreren deres og aldri må slutte ❤️

Anonymkode: 607f8...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fyr jeg dater, som skriver på melding at jeg er vakker, at han får hjertebank og at han er betatt av meg. Det var hyggelig.

Anonymkode: 38395...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var en fantastisk person og at det ikke finnes mange som meg - etter at jeg hjalp en vilt fremmed en stund, fordi jeg hadde tid til det og personen trengte hjelp.

Anonymkode: 2e9e5...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et barn i 1. klassen til barnet mitt, ropte etter dattern min :" Du har en fin mamma !" Det syns jeg var koselig 😊 Snakker mye med denne gutten. Han er litt ensom på skolen. ( læreren vet om det.)

Anonymkode: 544ca...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Takk for maten, det var god middag du laget mamma!» dog sier 3 åringen dette hver dag etter middag 😅

Anonymkode: a4005...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke fått et kompliment på mange år. 

Anonymkode: aea10...e2a

Jeg svarte over her - det kan gå veldig lang tid mellom hver gang jeg får et kompliment også, men i dag kom det fordi jeg valgte å se den andre personen og det behovet denne hadde der og da, og tilby meg hjelp. Jeg tror jeg fikk minst like mye ut av det som det personen gjorde :)  Jeg har levd mye isolert pga. sykdom, men jeg jobber med å bli mer sosial igjen, bli mer synlig i eget liv og å se andre igjen. Det får positive ringvirkninger, selv om endringer kanskje ikke skjer over natten.

Anonymkode: 2e9e5...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere mange komplimenter hver dag og kan velge det fineste????

Naboen sa at katten min var en likandes kar. Det er det eneste komplimenter jeg kan komme på. Eller at noen sa at «det var kanskje ikke så dumt» til et forslag jeg hadde på jobb...

Jeg føler at jeg får greit mange komplimenter. Men det er altså ikke slik at jeg hver dag har et helt utvalg å velge i!

Anonymkode: 5ddbf...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du er søt! Du er jammen pen altså!! Hvis dere savner komplimenter, så kan jeg anbefale jobb i eldreomsorgen 🙏🏻

Du er verdens beste mamma ❤️ 

Anonymkode: ac872...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får dere mange komplimenter hver dag og kan velge det fineste????

Naboen sa at katten min var en likandes kar. Det er det eneste komplimenter jeg kan komme på. Eller at noen sa at «det var kanskje ikke så dumt» til et forslag jeg hadde på jobb...

Jeg føler at jeg får greit mange komplimenter. Men det er altså ikke slik at jeg hver dag har et helt utvalg å velge i!

Anonymkode: 5ddbf...f08

Jeg får mange hver dag av han jeg dater. Tror han begynner å bli forelska, gitt?

Og nesten daglig får jeg noen fra ungene, i alle fall «du er snill» og sånt. Og tullekomplimenter som «så stor fin mage du har mamma»! 😜

Anonymkode: 38395...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kollega sa at jeg er en person det var lett å åpne seg for, og som alltid er der for mine kollegaer. Det varmet..

Før fikk jeg mange komplimenter for utseendet, nå går det på personlighet og omtanke for andre. Og det føles i grunn bedre - selv om jeg av og til også savner å føle meg sett på den mer "forføreriske" måten ;) 

Anonymkode: a2c13...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått flere kompliment idag: 

- På jobb kom sjefen å ga meg skryt for noe jeg hadde gjort, i tillegg snakket hun om hvor godt det var å ha meg som kollega og mente jeg "skled inn" med alle. I tillegg sa hun at hun merket det på hele avdelingen, på en positiv måte, at jeg var på jobb. Det var mere ro, men mye større arbeidsinnsats. Utrolig fascinerende om det stemmer :) 

- Da mannen kom hjem fra jobb ble han bare stående å glane på meg, også sier han "du er så utrolig deilig!". 

Sjelden jeg får kompliment, så denne dagen kommer jeg til å leve lenge på! ❤️ 

Anonymkode: 5d01b...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min sier så mye hyggelig til meg hele tiden. Kanskje ikke akkurat komplimenter, men ting som betyr at hun er svært fornøyd med jobben jeg gjør. En veldig bra sjef!

Anonymkode: ef641...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ikke fått et eneste kolpliment😕 men jeg får det relativt ofte altså, så skal ikke klage😊

Anonymkode: e241a...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 13 år gamle sønn som synes middagen var veldig god og det samme var kveldsmaten. Han var fornøyd og ga uttrykk for det.

Min 11 år gamle datter, som når jeg pakket henne inn i dyna for natten, sa jeg hadde så vakkert hår og hun skulle ønske hun hadde sånt hår også.

Alle naboene som gikk forbi haven min og roset meg for innsatsen der jeg satt og luka løvetann.

 

Anonymkode: 54ab2...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så kjekt å se deg" når jeg kom på jobb i dag 🙂. Jobbet med ei dame som det var lenge siden jeg jobbet sammen med 🙂

Anonymkode: b43b4...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...