Gå til innhold

Hva er det fineste komplimentet du har fått i dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For meg var det fem ungdommer som stod rundt meg og sa at jeg er favorittlæreren deres og aldri må slutte ❤️

Anonymkode: 607f8...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fyr jeg dater, som skriver på melding at jeg er vakker, at han får hjertebank og at han er betatt av meg. Det var hyggelig.

Anonymkode: 38395...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var en fantastisk person og at det ikke finnes mange som meg - etter at jeg hjalp en vilt fremmed en stund, fordi jeg hadde tid til det og personen trengte hjelp.

Anonymkode: 2e9e5...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et barn i 1. klassen til barnet mitt, ropte etter dattern min :" Du har en fin mamma !" Det syns jeg var koselig 😊 Snakker mye med denne gutten. Han er litt ensom på skolen. ( læreren vet om det.)

Anonymkode: 544ca...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Takk for maten, det var god middag du laget mamma!» dog sier 3 åringen dette hver dag etter middag 😅

Anonymkode: a4005...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke fått et kompliment på mange år. 

Anonymkode: aea10...e2a

Jeg svarte over her - det kan gå veldig lang tid mellom hver gang jeg får et kompliment også, men i dag kom det fordi jeg valgte å se den andre personen og det behovet denne hadde der og da, og tilby meg hjelp. Jeg tror jeg fikk minst like mye ut av det som det personen gjorde :)  Jeg har levd mye isolert pga. sykdom, men jeg jobber med å bli mer sosial igjen, bli mer synlig i eget liv og å se andre igjen. Det får positive ringvirkninger, selv om endringer kanskje ikke skjer over natten.

Anonymkode: 2e9e5...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere mange komplimenter hver dag og kan velge det fineste????