Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #51 Skrevet 23. mai 2019 Tærer det så voldsomt på huden å ta en kjapp dusj om kvelden altså? Alltid gjort det med mine og de har ferskenhud, aldri hatt en tørr eller rød flekk og de lukter alltid godt. Skjønner hvis de har alvorlig eksem, da må man kanskje begrense dusjinga men mener jeg leste at det var litt gammel info og at man nå har funnet ut at huden til barn med eksem faktisk har godt av en dusj/bad med mykgjørende olje/smøring. Uansett, folk får gjøre som de vil, jeg foretrekker rene barn som lukter godt, noe de slett ikke gjør dersom de vaskes så sjelden som enkelte her beskriver. Selvom barn ikke har "voksen svettelukt", så svetter de og lukter surt og klamt de også og man merker lett hvilke barn som ikke vaskes og får på rene klær ofte nok. Anonymkode: e00ed...92f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. mai 2019 #52 Skrevet 23. mai 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har gutter? Vaske håret tar jo 1 minutt? Det var jo litt snodig. Dusjer ofte men vasker ikke håret, det må da bli luktende bløt bikkje? Trenger de egentlig vaske noe med klut om de akkurat har dusjet da? Anonymkode: 6a9c1...333 De har tykt hår som blir veldig rart hvis det vaskes for ofte. De skyller håret daglig . De trenger helt klart en vask under armene hver morgen før deo. Rutinen fungerer utmerket. Jeg dusjer også gjerne 2 ganger daglig men håret vaskes annenhver dag
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #53 Skrevet 23. mai 2019 7 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: De har tykt hår som blir veldig rart hvis det vaskes for ofte. De skyller håret daglig . De trenger helt klart en vask under armene hver morgen før deo. Rutinen fungerer utmerket. Jeg dusjer også gjerne 2 ganger daglig men håret vaskes annenhver dag Har de langt hår da eller? Anonymkode: 6a9c1...333
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 23. mai 2019 #54 Skrevet 23. mai 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har de langt hår da eller? Anonymkode: 6a9c1...333 De har mye hår 😊
**snuskeluska** Skrevet 23. mai 2019 #55 Skrevet 23. mai 2019 12-åringen dusjer + vasker håret hver dag. 7-åringen dusjer + vasker håret ca 3-4 ganger i uka
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #56 Skrevet 23. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenåringen annenhver dag, de andre 11 og 7 2 ganger Anonymkode: 36021...03b 72 ganger??? Anonymkode: 68c0f...3e5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2019 #57 Skrevet 23. mai 2019 11 timer siden, **snuskeluska** skrev: 12-åringen dusjer + vasker håret hver dag. 7-åringen dusjer + vasker håret ca 3-4 ganger i uka Hårvask hver dag er heftig... Shampoo er også full av kjemikalier . Her snakker vi toksiske belastninger Jeg vasker håret en gang i uka og det klarer seg helt fint 😊 Jeg sparer tid og kjemikalier 😊 Anonymkode: d9635...533
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2019 #58 Skrevet 24. mai 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hårvask hver dag er heftig... Shampoo er også full av kjemikalier . Her snakker vi toksiske belastninger Jeg vasker håret en gang i uka og det klarer seg helt fint 😊 Jeg sparer tid og kjemikalier 😊 Anonymkode: d9635...533 Jeg er i grunnen enig med deg, og vasker håret 1-2 ganger i uken selv, men i puberteten er hormonene på styr, og håret trenger oftere vask. 12-åringen min vasker håret annenhver dag, og det er nødvendig! Dusjer oftere pga svette. Anonymkode: 158ad...a58
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2019 #59 Skrevet 24. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er i grunnen enig med deg, og vasker håret 1-2 ganger i uken selv, men i puberteten er hormonene på styr, og håret trenger oftere vask. 12-åringen min vasker håret annenhver dag, og det er nødvendig! Dusjer oftere pga svette. Anonymkode: 158ad...a58 Alle er ulike,men generelt har jeg inntrykk av at hvis man venner håret til at det må vaskes hver dag blir det fortere fett og skittent. Mitt hår ser ikke fett/skittent ut før det har gått 6-7 dager, håret har vent seg til sjelden vask (en gang i uka) Anonymkode: d9635...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå