Gå til innhold

Dilemma....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et vikariat. En god jobb egentlig, men dessverre en dårlig ledelse. Dette innebærer at nesten 50% av de ansatte har sagt opp i protest mot ledelsen. De har alle fått nye jobber.

Dette genererer 5 nye stillinger. Jeg tenker å søke på disse, men er skeptisk til ledelsen. Samtidig er det lettere å bytte jobb når man er i jobb enn å få ny jobb fra et vikariat. 

Hadde su søkt?

Anonymkode: d388c...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde søkt samtidig som jeg hadde prøvd å få jobb andre plasser. Jeg vil heller ha en jobb med dårlig ledelse enn å gå arbeidsledig. 

Anonymkode: 9852d...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde søkt samtidig som jeg hadde prøvd å få jobb andre plasser. Jeg vil heller ha en jobb med dårlig ledelse enn å gå arbeidsledig. 

Anonymkode: 9852d...07a

Samme her, ville gjort det samme.

Anonymkode: d8f74...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde søkt samtidig som jeg hadde prøvd å få jobb andre plasser. Jeg vil heller ha en jobb med dårlig ledelse enn å gå arbeidsledig. 

Anonymkode: 9852d...07a

Det er nettopp det. Har jeg fast jobb, så kan jeg lettere få andre jobber enn om jeg er i vikariat. Disse stillingene er også lette for meg å få i og med at jeg er internsøker og at jeg kan alle oppgavene.

Anonymkode: d388c...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville søkt, tatt jobben og bitt tennene sammen til jeg fant noe nytt. Lettere å lete rundt når man har økonomisk trygghet, mener jeg. 

Anonymkode: 3e2b8...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...